T-Mobile Polska S.A. korzysta z cookies
Ta strona zawiera pliki cookies. Dalsze przebywanie na tej stronie oznacza, że zgadasz się z zasadami wykorzystywania plików cookies i opisanymi w naszej polityce prywatności. Możesz również zarządzać plikami cookies zmienić ustawienia przeglądarki. Przed zamknięciem tej wiadomości, prosimy o potwierdzenie zapoznania się jej treścią i wyrażenie zgody.
Wypełnij formularz, a nasi doradcy skontaktują się z Tobą wkrótce.
POMOC TECHNICZNA
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. Możesz być pewny, że nasi inżynierowie zareagują natychmiast, gdy powiadomisz nas o nieprawidłowym działaniu usługi.
KONTAKT DLA PARTNERÓW
Zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą odpowiedzialnym za współpracę partnerską w poszczególnych regionach kraju:
ADRESY ODDZIAŁÓW
Nasi doradcy są dostępni na terenie całego kraju. Wybierz miejsce spotkania, które jest dla Ciebie odpowiednie.
ADRES SIEDZIBY
Adres naszej głównej siedziby jest następujący:
KONTAKT DLA MEDIÓW
Wszystkich przedstawicieli mediów serdecznie zapraszamy do kontaktu z Biurem Prasowym T-Mobile Polska S.A. Pracownicy Biura są do Państwa dyspozycji:
Tel. + 48 22 413 43 00
Fax. +48 22 413 51 89
e-mail: pr@t-mobile.pl
Informacje i komunikaty dotyczące działalności T-Mobile Polska S.A. są również umieszczone w zakładce Informacje Prasowe.
T-Mobile Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom prawie 16 milionów Klientów stosując udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Nadrzędnym celem T-Mobile jest budowanie długofalowych relacji z Klientami w oparciu o zrozumienie ich indywidualnych potrzeb oraz dostarczanie najwyższej jakości rozwiązań technologicznych. W tym celu T-Mobile wdrożyła szereg rozwiązań dla osób niepełnosprawnych (dysfunkcje słuchu, wzroku oraz upośledzenia ruchowe) oraz rozpoczęła współpracę z firmami oferującymi innowacyjne usługi dla osób niepełnosprawnych.
TELeFONY Z UDOGODNIENIAMI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
T-Mobile oferuje telekomunikacyjne urządzenia końcowe, niezbędne do zapewnienia dostępu osobie niepełnosprawnej do świadczonej usługi telefonicznej oraz przystosowane do używania przez osoby niepełnosprawne. T-Mobile oferuje pomoc pracownika we właściwym skonfigurowaniu telekomunikacyjnego urządzenia końcowego lub uruchomieniu świadczonej usługi telefonicznej w jednostce obsługującej użytkowników końcowym lub telefonicznie.
T-Mobile na każde żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, przekazuje abonentowi informacje o oferowanych przez tego dostawcę usług wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej na udostępniony w tym celu przez abonenta adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej takie informacje powinny być sporządzane na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania ich pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
OSOBY NIESŁYSZĄCE I NIEDOSŁYSZĄCE
T-Mobile udostępni możliwość komunikacji audiowizualnej osoby niesłyszącej lub niemówiącej z tłumaczem polskiego języka migowego lub systemu językowo – migowego. Lista punktów sprzedaży usług, w których dostępne będą urządzenia umożliwiające taką komunikację znajduje się w załączniku. Udogodnienie to zostanie wprowadzone w najbliższym czasie, zgodnie z terminem określonym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
T-Mobile zgodnie z treścią Porozumienia w sprawie przeprowadzenia pilotażu systemu komunikacji dla osób niedosłyszących (pętle indukcyjne przenośne) podpisanego m.in. z Ministrem Administracji i Cyfryzacji udostępni w 10 punktach sprzedaży usług pętle indukcyjne.
Oznaczenia punktów sprzedaży:
Oznakowanie punktów sprzedaży
wyposażonych w pętlę indukcyjną przenośną
Oznakowanie stanowisk w punktach sprzedaży
przystosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych
Oznakowanie urządzeń w punktach sprzedaży
umożliwiających kontakt z osobą niesłyszącą lub niemówiącą
Oznakowanie stanowisk w punktach sprzedaży
przystosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych
OSOBY NIEWIDZĄCE LUB SŁABOWIDZĄCE
T-Mobile udostępnia osobom słabowidzącym udogodnienie polegające na możliwości pokazania na monitorze komputera informacji dotyczących świadczonych usług telekomunikacyjnych w formacie umożliwiającym zapoznanie się takiej osobie z tymi informacjami.
T-Mobile udostępnia sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych;
T-Mobile udostępnia sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych;
T-Mobile na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępnia ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze w alfabecie Braille’a albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym, przy czym za teksty autentyczne uznaje się ogólne warunki, wzory umów oraz regulaminy i cenniki przygotowane przez dostawcę publicznie dostępnych usług telefonicznych w alfabecie łacińskim.
T-Mobile na każde żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w postaci pisemnej lub elektronicznej udostępnia: 1. informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzone na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym; 2. szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
OSOBY Z UPOŚLEDZENIEM NARZĄDU RUCHU
Jednostki T-Mobile obsługujące użytkowników końcowych spełniają wymogi dostępności dla osób z upośledzeniem narządu ruchu. T-Mobile dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia zgodności z wymogami przepisów dotyczących dostosowania swoich punktów sprzedaży do obsługi osób niepełnosprawnych.