Case study
Niezawodne rozwiązania telekomunikacyjne
szyte na miarę
Volkswagen Poznań

O firmie

Volkswagen Poznań to nowoczesna fabryka samochodów dostawczych oraz podzespołów, działająca od 1993 r. w Wielkopolsce. To największy pracodawca, zatrudniający blisko 10 tys. pracowników w czterech zakładach produkcyjnych – we Wrześni, Poznaniu i Swarzędzu. Od 19 lat w Poznaniu produkowane są modele: Caddy i Transporter, a od 5 lat w zakładzie we Wrześni powstaje najnowsza generacja modelu Crafter. Stąd samochody trafiają na rynki całego świata. Ponadto w Odlewni Volkswagen Poznań, jednej z największych w Europie, wytwarzane są komponenty dostarczane dla większości marek należących do koncernu Volkswagen.

Podjęte
wyzwanie

Nowoczesna fabryka Volkswagen Poznań potrzebowała rozwiązania telekomunikacyjnego na miarę standardów międzynarodowego koncernu. Klientowi zależało na stabilności usług, zaprojektowaniu dedykowanej infrastruktury, a przede wszystkim na gwarancji jakości usług. Najważniejsza w tym przypadku była niezawodność telefonii stacjonarnej i GSM. Wymagało to zbudowania specjalnej infrastruktury dla bardzo wymagającego sektora przemysłowego tak, aby zapewnić sygnał telefoniczny i transmisję danych nawet w halach produkcyjnych.

Czego poszukiwał Klient?

  • Stabilności połączeń głosowych oraz transmisji danych telefonii konwergentnej na terenie własnych zakładów produkcyjnych tak, aby w każdym miejscu ich jakość była doskonała.
  • Elastycznej oferty produktowej.
  • Zastosowania rozwiązań minimalizujących zaangażowanie pracowników Volkswagena w obsługę kontraktu, m.in. inteligentne zarządzanie pakietami danych.
  • Narzędzi, które pozwolą pracownikom VW Poznań samodzielnie zarządzać około 5 tys. kart SIM, zaś w całej grupie w Polsce 10 tys.
Podjęte wyzwanie
  • Stabilna łączność Stabilna łączność
  • Samodzielne zarządzanie usługami Samodzielne zarządzanie usługami przez Klienta
  • Obsługa kart SIM Obsługa około 10 tys. kart SIM

Zastosowane rozwiązania i technologie

Korzyści dla Klienta

Niezawodne usługi telefonii konwergentnej

Niezawodne usługi telefonii konwergentnej

Stabilność i niezawodność połączeń głosowych oraz transmisji danych telefonii konwergentnej na trudnych terenach przemysłowych, dzięki czemu ich jakość jest doskonała.

Kompleksowa usługa

Kompleksowa usługa

Infrastuktura telekomunikacyjna w standardzie LTE, gotowość do adaptacji rozwiązań Sieci Prywatnych, mobilne plany taryfowe z możliwością dostępu do 5G.

Gwarancja jakości usług SLA

Gwarancja jakości usług SLA

Gwarancja poziomu jakości usług (SLA) określa m.in. czas reakcji na awarię, ciągłość usług czy system wykonywania kopii zapasowych. Wariant poziomu SLA dostosowujemy do potrzeb.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...