Przenieś swój numer do Microsoft Teams

i wykonuj połączenia na numery stacjonarne i mobilne

Usługa dostępna w ramach Microsoft Teams Operator Connect

Czym jest usługa Numer w Teams

Numer w Teams to połączenie funkcjonalności wirtualnej centrali Unified Communications od T-Mobile z popularną aplikacją Microsoft Teams. Dzięki temu rozwiązaniu firmy zyskują jedno środowisko pracy do komunikacji z klientami i wewnątrz organizacji. Wszystkie połączenia mogą być obsługiwane w aplikacji Microsoft Teams i nie ma potrzeby zmiany urządzenia, aby odebrać połączenie. Platforma Unified Communications daje dodatkowo możliwość zarządzania komunikacją przychodzącą poprzez numer dostępowy oraz drzewo zapowiedzi głosowych IVR.

Połącz się ze światem telekomunikacji jednym kliknięciem dzięki Microsoft Teams Operator Connect!
W ramach uruchamiania usługi, zamówioną przez Ciebie numerację udostępnimy w Twoim panelu do zarządzania usługami Microsoft. Ciesz się połączeniami i telekonferencjami z klientami gdziekolwiek chcesz niezależnie od urządzenia pod ręką.

Wykonuj połączenia na numery stacjonarne oraz mobilne z poziomu jednej aplikacji.

schemat

Zainteresowała Cię oferta? Przetestuj usługę Numer w Teams przez 14 dni za darmo.

Skontaktuj się z doradcą

Korzyści dla biznesu

Numer w Teams

  • Rozmowy i konferencje on-line są możliwe dla osób włączających się bezpośrednio przez telefony mobilne lub stacjonarne bez konieczności ściągania aplikacji Microsoft Teams na telefon.
  • Przekierowania połączeń na numer telefonu pracownika dzięki funkcji wirtualnej centrali bezpośrednio do aplikacji Microsoft Teams.
  • Wykonywanie połączeń na numery stacjonarne i mobilne z aplikacji Microsoft Teams.
  • Udostępnianie ekranu klientowi umożliwia sprawne rozwiązywanie problemów.
  • Redukcja kosztów i urządzeń w firmie. Wszystkie połączenia mogą być obsługiwane aplikacji Microsoft Teams przy wykorzystaniu komputera. Pracownik nie musi być wyposażony dodatkowo w telefon stacjonarny lub/i mobilny.

Microsoft Teams

Niezbędne narzędzie w każdej nowoczesnej firmie. Aplikacja umożliwia efektywną współpracę dzięki szybkiej wymianie wiadomości na czacie oraz błyskawiczne zorganizowanie zebrania on-line. Potrzebne pliki są w niej dostępne dla wszystkich zaangażowanych bez konieczności wysłania ich e-mailem i obciążania serwerów. Dodatkowo – podczas wideokonferencji – użytkownicy mają dostęp do tłumaczenia prezentacji na kilka języków, co jest nieocenionym atutem w przypadku pracy w międzynarodowym środowisku.

Funkcjonalności
usługi

Numeracja telefoniczna
Prezentacja numerem firmowym mobilnym
lub/i stacjonarnym
Raporty dotyczące połączeń przychodzących
i wychodzących (odebranych i nieodebranych)
Scenariusze przekierowań połączeń
Zarządzanie zapowiedziami przy połączeniach
audio i wideo z firmą
Drzewo zapowiedzi głosowych (IVR)
Blokada połączeń wychodzących
Grupa wywoławcza
Muzyka przy zawieszeniu połączenia
Notyfikacja o zajętości numeru
Transfer połączeń
Odrzucenie połączenia anonimowego

Aby korzystać z usługi Numer w Teams,
potrzebujesz aplikacji Microsoft Teams
z licencją Microsoft Teams Phone Standard.

Zamów ją teraz w T-Mobile.

Aktywacja usługi

4 proste kroki do uruchomienia usługi Numer w Teams

1

Wybór numeru telefonu z puli T-Mobile lub przeniesienie numeru z innej usługi / innego operatora

2

Wybór taryfy dotyczącej połączeń telefonicznych

3

Integracja Microsoft Teams z siecią operatora w modelu:
Microsoft Teams Operator Connect lub Direct Routing
Poznaj różnice

4

Konfiguracja Platformy Unified Communications do obsługi połączeń w firmie

Microsoft Teams

Wykorzystaj potencjał aplikacji Microsoft Teams i  poznaj jej możliwości w połączeniu z usługą Numer w Teams

  • Wideokonferencje
  • Czat tekstowy
  • Połączenia telefoniczne i wiadomości głosowe
  • Współpraca z aplikacjami biurowymi Microsoft 365: SharePoint, OneDrive czy Microsoft Planner
  • Zintegrowane środowisko telefoniczne i online jako platforma do kontaktu z klientami i komunikacji wewnętrznej.

Potrzebujesz licencji Microsoft Teams dla swoich pracowników lub chcesz korzystać z całego pakietu biurowego Microsoft 365? Mamy dla Ciebie specjalną cenę

Zalety
produktu

1 narzędzie do pracy online i rozmów telefonicznych z klientami

Praca projektowa, komunikacja online z pracownikami, wszystkie połączenia telefoniczne przychodzące i wychodzące w firmie obsługiwane w aplikacji Microsoft Teams.

Redukcja urządzeń i kosztów w firmie

Wszystkie połączenia telefoniczne mogą być obsługiwane przy wykorzystaniu komputera. Pracownik nie musi być wyposażany dodatkowo w telefon stacjonarny lub/i mobilny

Wysoka jakość i bezpieczeństwo

Usługa realizowana w oparciu o infrastrukturę T-Mobile oraz dedykowane połączenie z chmurą Microsoft.

Wsparcie

wsparcie techniczne

Potrzebujesz pomocy przy wdrożeniu usługi

Świadczymy pełen zakres wsparcia i pomocy technicznej.

  • Dostosujemy tenant do obsługi komunikacji głosowej
  • Przypiszemy numer telefonów i licencje do użytkowników oraz uzgodnimy scenariusze użycia telefonii w Teams
  • Skonfigurujemy IVR (Call Center, kolejki, automatyczne przekierowania)
  • Uruchomimy kanały głosowe w Teams, rejestrację połączeń
  • Skonfigurujemy salki i pomieszczenia wyposażone w urządzenia Microsoft Teams Room
  • Przygotujemy raporty w Power BI oraz przeprowadzimy szkolenia w zakresie adaptacji użytkowników i gotowości administratorów.

Jesteś zainteresowany usługą wdrożenia zapytaj o ofertę

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Pytania
i odpowiedzi

Jak synchronizować zespoły, aby lepiej ze sobą współpracowały?
A w konsekwencji dostarczały wartość dla Klientów i firmy?

Wszyscy wiemy, że komunikacja odgrywa kluczową rolę w kwestii efektywnej współpracy czy zarządzania zespołem, ale czy wiemy jak tego dokonać? Jak synchronizować zespoły, żeby lepiej ze sobą współpracowały? A w konsekwencji dostarczały wartość dla Klientów i firmy? 

Usługa Numer w Teams dostarcza firmom narzędzie komunikacyjne do wspólnej pracy i zarządzania połączeniami jednocześnie, którego zadaniem jest:

  • możliwość wykonywania połączeń i organizowania telekonferencji na telefony stacjonarne i mobilne z aplikacji Microsoft Teams,
  • umożliwienie efektywnej pracy online dla rozproszonych zespołów, osób pracujących zdalnie w innych miastach lub części świata,
  • szybkiej wymiany informacji poprzez chat,
  • przechowywania plików z wynikami wspólnych prac bez wysyłania ich mailem i obciążania poczty,
  • zniesienie bariery językowej podczas wideokonferencji – tłumaczenie prezentacji w czasie rzeczywistym na inny język,
  • zebranie osób na spotkanie w ciągu kilku chwil niezależnie od urządzenia pod ręką i miejsca pracy,
  • zarządzanie przekierowaniami, aby każde połączenie przychodzące zostało obsłużone również w aplikacji Microsoft Teams;

Korzyści

  • zatrzymanie lub pozyskanie najlepszych pracowników dzięki narzędziom umożliwiającym pracę zdalną i efektywną pracę w zespole
  • świadczeniu usług online / zdalnie na najwyższym poziomie o każdej porze, (rozwiązywanie szybciej problemów klientów, dzięki sharowaniu ekranu)
  • wzrost efektywności pracy w zespołach
  • zadowolenie pracowników
  • zadbanie o środowisko – stosy zeszytów i segregatorów z dokumentami można zamienić na przestrzeń online, tym samym zwiększając przestrzeń w biurze 😊

Jakie muszę mieć licencję Microsoft, aby korzystać z usługi Numer w Teams?

Wszystkie licencje Microsoft Business, Enterprise oraz Microsoft Teams Essentials umożliwią integrację usługi Microsoft Teams z siecią telefoniczną. Warunkiem koniecznym jest posiadanie lub zakup licencji Teams Phone Standard dla wszystkich użytkowników dla których chcemy, aby wykonywali połączenia z aplikacji Microsoft Teams. Tylko licencja Enterprise – Microsoft E5 posiada już dodatek Teams Phone Standard, tym samym nie wymaga dodatkowego zakupu.

Na czym polega konfiguracja usługi Microsoft Teams?

Konfiguracja usługi polega na integracji tenanta Microsoft należącego do Klienta z siecią telefoniczną oraz przypisanie za pośrednictwem tenanta numerów telefonów do kont użytkowników. W procesie konfiguracji uczestniczy administrator po stronie Klienta oraz T-Mobile.

Jak długo trwa uruchamianie usługi?

Aktywacja usługi po stronie T-Mobile odbywa się natychmiastowo, natomiast w celu integracji tenanta Microsoft Klienta z siecią telefoniczną potrzebna jest interakcja administratora Klienta z T-Mobile. Uruchomienie usługi może zakończyć się w ciągu 1 tygodnia.

Czy mogę wypróbować usługę zanim zdecyduję się na zakup?

Tak, w celu przetestowania działania usługi należy skontaktować się z doradcą handlowym.

Czy muszę skorzystać z funkcji wirtualnej centrali żeby korzystać z połączeń telefonicznych w Microsoft Teams?

Wirtualna centrala jest częścią usługi Numer w Teams – nie ma możliwości odłączenia jej. Można nie korzystać z funkcji.

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...