Case study
Modernizacja środowiska pracy firmy
Formaster

O firmie

Formaster to obecna od ponad 30 lat na rynku, polska firma z rodzinnymi tradycjami, zatrudniająca niemal 400 osób.

Specjalizuje się m.in. w produkcji dzbanków, butelek i wkładów filtrujących, a także pojemników próżniowych i przepływowych podgrzewaczy wody. Kieleckie przedsiębiorstwo dostarcza produkty do kilkudziesięciu krajów, a jego możliwości produkcyjne sięgają kilku milionów wyrobów rocznie.

Stawiająca na innowacje spółka została pierwszym użytkownikiem najnowszej usługi biznesowej T-Mobile Polska – Workspace as a Service.

Zdaniem Klienta

Podjęte
wyzwanie

Sprzęt, którym dysponowała firma Formaster, zaczynał się starzeć i wymagał wymiany. Przedsiębiorstwo podjęło decyzję o całościowej modernizacji stanowisk pracy. Poza zakupem nowych komputerów, zaplanowano również nabycie dodatkowych monitorów i stacji dokujących. Równocześnie zdecydowano się na standaryzację wykorzystywanych w firmie urządzeń.

Czego poszukiwał Klient?

Formaster potrzebował partnera biznesowego, który dostarczy usługę gotowego środowiska pracy biurowej składającej się ze sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wsparcia technicznego, dostosowaną do potrzeb profesjonalnych użytkowników. Wśród kluczowych założeń projektu znalazły się najnowsze i najbardziej perspektywiczne rozwiązania technologiczne, zapewnienie właściwego poziomu cyberbezpieczeństwa oraz możliwość – w razie konieczności – szybkiego przejścia na pracę zdalną.

Wymagania

Podjęte wyzwanie
  • Centralizacja rozliczeń
  • Odciążenie wewnętrznego zespołu IT
  • Elastyczność działania
  • Możliwość wdrożenia chmury obliczeniowej
  • Zapewnienie właściwej ochrony zasobów

Zastosowane rozwiązania i technologie

Workspace as a Service

Rozwiązanie Workspace as a Service pozwoliło na łatwe oraz efektywne kosztowo wyposażenie pracowników w urządzenia i oprogramowanie niezbędne do codziennej pracy. Sprzęt został dostarczony w ramach atrakcyjnego abonamentu, który może zostać rozszerzona o dodatkowe rozwiązania i usługi.

W odróżnieniu od finansowania w modelu leasingu lub kredytu, taki system nie powoduje ograniczenia zdolności kredytowej organizacji. Podczas okresu obowiązywania umowy, Klient może korzystać ze wsparcia technicznego, a po jej zakończeniu, ma możliwość odkupienia użytkowanego dotąd urządzenia po cenie 1 zł netto.

Kompleksowe środowisko pracy

Na usługę T-Mobile Workspace as a Service składają się:

  • sprzęt komputerowy marki Dell,
  • oprogramowanie Windows 11 Professional,
  • kompleksowe wsparcie techniczne,
  • dodatkowo można dokupić rozwiązania bezpieczeństwa Microsoft Cloud Security oraz oprogramowanie Microsoft 365.

Korzyści dla Klienta

Kompleksowe wsparcie techniczne

Inżynierowie T-Mobile dostępni podczas wdrożenia i codziennej pracy.

Optymalizacja finansów

Brak opłaty na start oraz stałe i przewidywalne koszty subskrypcji.

Odciążenie działu IT

Proces zakupowy, dostawa oraz wsparcie techniczne po stronie T-Mobile.

Do pobrania

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

  • Niezawodne środowisko IT dla PragmaGO poprzez wdrożenie rozwiązań minimalizujących ryzyko utraty danych oraz zapewnienie ciągłości działania i automatycznego przełączania ruchu między macierzami w różnych lokalizacjach.
    Zobacz case study
  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Świadczenie usług sieciowych dla ponad 260 sklepów Deichmann rozsianych po całym kraju. Zajrzyj za kulisy naprawdę dużej wdrożenia i zobacz, jak Internet Biznesowy może odmienić oblicze każdej firmy.
    Zobacz case study
  • Oddział Maflow firmy Boryszew S.A. w Tychach jest producentem komponentów gumowych i plastikowych stosowanych w systemach klimatyzacji samochodowej. Firma poszukiwała rozwiązania, które umożliwiłoby stałą, bezpieczną i bezawaryjną komunikację pomiędzy jej oddziałami na całym świecie.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...