Case study
Efektywne zarządzanie oddziałami,
dzięki wdrożeniu
SD-WAN dla METRANS

O firmie

METRANS to spółka zależna Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA), która jest wiodącym operatorem kolejowym oraz liderem rynku przewozów intermodalnych między portami morskimi, a ich zapleczem w krajach Europy Środkowej, Wschodniej oraz Południowo-Wschodniej.

W ciągu ostatnich kilku lat firma zbudowała pozycję niezawodnego i przyjaznego środowisku dostawcy usług w zakresie: przewozów intermodalnych, składowania i przeładunku kontenerów, naprawy i konserwacji kontenerów oraz obsługi terminali.

Zdaniem Klienta

T-Mobile dał się poznać jako rzetelny partner w biznesie. Nasze potrzeby dotyczące lepszego zarządzania różnymi lokalizacji oraz zwiększenia stabilności i bezpieczeństwa połączeń były na każdym etapie współpracy szczegółowo analizowane, by dostarczyć nam optymalne rozwiązania. Zarekomendowany SD-WAN okazał się strzałem w dziesiątkę, scalając wszystkie nasze oczekiwania. Warto podkreślić, że został też bardzo sprawnie wdrożony, a jego skuteczność była dla nas widoczna już w pierwszych dniach po implementacji.

Maciej Jedut

IT Manager, METRANS (Polonia)

Podjęte
wyzwanie

Klient pracuje 24/7, a połączenie logistyki drogowej i kolejowej nie pozwala na jakiekolwiek opóźnienia, dlatego bardzo istotną kwestią było przeprowadzenie szybkiego wdrożenia, bez zakłócania codziennej działalności firmy.

Ze względu na to, że centrala firmy jest za granicą, Klientowi zależało na zapewnieniu stabilnego i nieprzerwalnego połączenia z bazą danych w centrali. Jednocześnie ważne było zyskanie większej niezależności od niej przy konfiguracji sieci.

Niezwykle istotnym aspektem dla Klienta było wdrożenie rozwiązania, które nie wymaga rozbudowy istniejącego działu IT.

Czego poszukiwał Klient?

Partnera biznesowego, który zaproponuje jedno kompleksowe rozwiązanie zapewniające lepsze zarządzanie różnymi lokalizacjami, zwiększenie stabilności oraz bezpieczeństwo połączeń.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Zapewnienie bezpiecznej pracy zdalnej, zwłaszcza dla kluczowych pracowników
  • Lepsze zarządzanie i połączenia z lokalizacjami w kraju
  • Łatwość obsługi nowego rozwiązania sieciowego dla zespołu IT

Zastosowane rozwiązania i technologie

SD-WAN

To nowoczesne, zintegrowane rozwiązanie sieciowe, zarządzane End-2-End. SD-WAN upraszcza zarządzanie siecią WAN, poprzez integrację z zasobami chmurowymi wszystkich lokalizacji oraz centrali, a także kontrolę na poziomie lokalnym.
SD-WAN wyróżnia:

  • zaawansowany poziom bezpieczeństwa
  • rozbudowana analityka Big Data
  • skalowalność rozwiązania w zależności od zmieniających się potrzeb klienta
SD-WAN
Infrastruktura wdrożenia

Infrastruktura wdrożenia

Dopasowaliśmy rozwiązanie do istniejącej infrastruktury klienta – własnych routerów. Podczas migracji do SD-WAN, METRANS nie odnotował żadnych strat w jakości działania sieci, co wpłynęło na zachowanie ciągłości biznesowej.

Podczas konfiguracji Klient miał pełne wsparcie inżynierów T-Mobile, na które może liczyć także w przyszłości.

Korzyści dla Klienta

Najwyższy poziom bezpieczeństwa i komunikacji

Stabilne i bezpieczne połączenia z centralą i rozproszonymi lokalizacjami, brak zakłóceń codziennej działalności.

Bezpieczna praca zdalna

Bezpieczniejsze połączenia dla pracowników poza biurem, dzięki usłudze „zdalny dostęp”. Możliwość korzystania z szyfrowanych połączeń przez kluczowych pracowników.

Efektywne zarządzanie

Dostęp do panelu administracyjnego – możliwość śledzenia pełnych danych i statystyk dotyczących konkretnych lokalizacji.

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

  • Budowa rozwiązań inteligentnych w obszarze zagospodarowania odpadów komunalnych, na bazie technologii NB-IoT.
    Zobacz case study
  • Projekt nagrodzony w konkursie Smart City Poland Award 2020 w \kategorii „Innowacyjna gospodarka”.
    Zobacz case study
  • Wdrożenie rozwiązania MetroCluster zapewniającego ciągłość dostępu do danych i aplikacji moBILET.
    Zobacz case study
  • Wdrożenie procesów usprawniających obsługę klienta i połączenie trzech lokalizacji w jednym systemie.      
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...