Reklama Mobilna

Precyzyjne i efektywne targetowanie.

Jest to unikalne rozwiązanie reklamowe, polegające na dystrybucji wiadomości reklamowych SMS/MMS/Mail do specjalnie wyselekcjonowanej dla Ciebie bazy danych naszych Klientów. Selekcja kontaktów odbywa się w oparciu o analizę Big Data, dzięki czemu masz pewność dopasowania grupy odbiorców do swoich potrzeb.

Mając jedną z największych baz Klientów na rynku oraz dzięki technologii BTS, jesteśmy w stanie

w bardzo krótkim czasie dotrzeć do milionów Klientów z segmentu prywatnego i biznesowego, którzy wyrazili zgody marketingowe zgodne z przepisami RODO.

Nasze bazy cechuje najwyższa jakość i poprawność gromadzonych danych, co przekłada się na wysokie wyniki przeprowadzonych kampanii.

Reklama Mobilna

Zasada
działania

Za pomocą zaawansowanego targetowania jesteśmy w stanie precyzyjnie trafić w profil Twojego Klienta, korzystającego z sieci T-Mobile.

  • Telefon każdej osoby, gdy jest używany, loguje się do stacji przekaźnikowej BTS (ang. Base Transceiver Station). Oprócz tego „melduje się” w stacji automatycznie co 4 godziny.
  • Dane na ten temat są anonimizowane, łączone w duże zbiory i przechowywane.
  • Dzięki temu wiemy, jak przemieszczają się duże grupy osób na danym obszarze w określonym czasie.
Reklama mobilna zasda działania

Opcje
targetowania

Standard

  • Płeć, Wiek.
  • Miejscowość, województwo (po adresie korespondencyjnym).
  • Taryfa (biznes/postpaid/prepaid).
  • Średnia wysokość rachunku telefonicznego (ARPU).
  • Model telefonu.
  • Kierowcy (użytkownicy płatnych nawigacji).
  • Parenting (Gdzie Jest Dziecko, Bezpieczna Rodzina).
  • System operacyjny telefonu.
  • Wykluczanie bazy Klienta.

 

Premium

  • Określenie branży (B2B).
  • Średnia wysokość rachunku za roaming.
  • Średnia ilość wydzwonionych minut.
  • Ilość wysyłanych wiadomości SMS/MMS.
  • Transmisja danych.
  • Geotrapping.
  • Najczęściej logowany BTS.
  • Kody PKD.
  • Profil zainteresowań.
  • Witryny internetowe.
  • Telefony ogólnodostępne.
  • Identyfikacja odbiorców wg. nazwy pola nadawcy.

Custom

Niestandardowe targetowanie, wymagające dodatkowej analizy – dzięki temu możemy dotrzeć do osób:

  • jeżdżących koleją,
  • uczęszczających na imprezy masowe,
  • podróżujących pomiędzy miastami,
  • pracujących/nocujących w konkretnym mieście/miejscu,
  • pojawiających się cyklicznie w konkretnym miejscu/na konkretnym evencie,
  • wyjeżdzających jednorazowo/cyklicznie do konkretnego kraju.

Parametry
techniczne

  • SMS

    Komunikat tekstowy, który może zawierać maksymalnie 160 znaków na zwykłym telefonie lub 200 znaków na smartfonie.

  • MMS

    Komunikat graficzny, który może zawierać maksymalnie 500 znaków oraz graficzny w postaci pliku JPG o wadze nie większej niż 300 kB i wymiarach 320x320px lub 480x480px.

  • E-Mailing

    Komunikat graficzny i tekstowy.

    • Szerokość grafiki ok. 600 – 640 px.
    • Waga 50-60 kB.
    • Rekomendowane rozszerzenie grafiki png.

Zalety
produktu

Zaawansowane
targetowanie

Precyzyjne dotarcie do użytkowników dzięki użyciu wielu czynników, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, system operacyjny telefonu, zainteresowania etc.

Bezpośredni
kontakt

Dostęp z reklamą bezpośrednio do aplikacji tekstowej na telefonie Klienta (SMS, MMS).

Jeden produkt – trzy usługi

  • Geolokalizacja użytkowników.
  • Geotrapping użytkowników.
  • Push (wysłanie komunikacji do zdefiniowanej grupy docelowej).

Baza
mailingowa

Dysponujemy bazą ponad 1,5 mln
aktywnych adresów email.

Analiza
wsteczna

Dane przechowywane są przez 12 miesięcy, dzięki czemu istnieje możliwość analizy nawet do roku wstecz.

Materiały
do pobrania

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
4-7 minut

Wielki powrót do handlu w galeriach – jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

3-6 minut

Analiza catchment area czyli wykorzystanie danych geolokalizacyjnych do oceny potencjału zakupowego klientów

3-6 minut

Jak skutecznie wykorzystywać dane BiGData do generowania wizyt w sklepie stacjonarnym

Pytania
i odpowiedzi

Dla kogo usługa Mobile Advertising?

Usługa Mobile Advertising jest dla każdej firmy, która w prosty i efektywny sposób chce dotrzeć do swojego Klienta, wykorzystując przy tym najnowsze rozwiązania dotyczące targowania baz danych.

Czy muszę wykorzystać cały potencjał targetowanej bazy jaki jest dostępny?

Nie. Klient określa jakim dysponuje budżetem i do tego dopasowujemy ilość i rodzaj komunikatów SMS/MMS/Mail.

Czy baza danych wykorzystywana do kampanii reklamowej jest zgodna z RODO?

Tak posiadamy wszystkie niezbędne zgody do przeprowadzenia kampanii.

Czy usługa działa poza terytorium Polski?

Usługa jest dostępna tylko dla polskich numerów należących do sieci T-Mobile Polska. Osoby posiadające numer w T-Mobile Polska, które wyraziły zgodę na marketing i będące za granicą kraju również otrzymają SMS/MMS.

Czy można łączyć różne kryteria do targetowania bazy?

Tak można łączyć kilka/kilkanaście kryteriów.

Czy usługa działa w dni świąteczne?

W dni świąteczne nie prowadzimy komunikacji reklamowej. Kampanie reklamowe w większości dostępne są od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00-20.00, usługa geolokalizacji dostępna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8.00-21.00

Jakie są najpopularniejsze kryteria targetowania?

Największa popularnością cieszą się filtry:

  • aktywności na witrynach internetowych,
  • system operacyjny telefonu,
  • klient B2B,
  • płeć,
  • wiek,
  • miasto.

Czy usługa dociera tylko do Klientów indywidualnych?

Nie, nasza oferta może być skierowana również do wybranych grup Klientów biznesowych.

Czy kierujecie komunikaty do osób poniżej 18 roku życia?

Komunikację do Klientów indywidualnych kierujemy tylko w przypadku, gdy podpisując umowę miały ukończone 18 lat.

...