Case study Niezawodne
środowisko IT dla
PragmaGO

O firmie

PragmaGO od 27 lat specjalizuje się w finansowaniu przedsiębiorców w Polsce. Dzięki zespołowi doświadczonych developerów z PragmaGO.tech i tworzonej  przez nich technologii, spółka oferuje  innowacyjne usługi z zakresu embedded finance dla biznesu. Należą do nich Merchant Cash Advance oraz płatności odroczone dla firm –  PragmaPay. Dystrybucja tych usług odbywa się poprzez zautomatyzowaną integrację technologiczną z partnerami, w tym platformami sprzedażowymi, marketplace’ami, bramkami płatniczymi oraz operatorami terminali płatniczych, takimi jak Allegro, Polskie ePłatności, Shoper, TPay czy Przelewy24. Współpraca z PragmaGO umożliwia partnerom zwiększenie zysków, konkurencyjności oraz budowanie lojalności kontrahentów.

Zdaniem Klienta

Obsługujemy 17 tys. klientów biznesowych rocznie. Dynamicznie rozwijamy innowacyjne produkty embedded finance, które wymagają technicznej implementacji w środowisku partnera (np. platformy marketplace). To sprawia, że jednorazowo dajemy dostęp do finansowania klientom partnera na bardzo dużą skalę, a zakres przetwarzanych danych rośnie skokowo. Wybraliśmy T-Mobile, ponieważ zaproponowane rozwiązania są skalowalne i pozwalają nam elastycznie dostosowywać się do wzrostu biznesu. Inwestycja w nową infrastrukturę IT daje nam swobodę działania i realizowania strategii, która zakłada również ekspansję na rynki europejskie. Mamy pewność, że jesteśmy na to przygotowani.

Wojciech Bublik

Prezes Zarządu PragmaGO.tech

Podjęte
wyzwanie

W branży finansowej nieprzerwany dostęp do danych i wysoki poziom bezpieczeństwa to bezwzględne priorytety. Obsługując codziennie tysiące klientów wymagających najwyższej jakości usług, PragmaGO musiała zdecydować się na zmiany. Dotychczasowe środowisko operacyjne Spółki ograniczało możliwości ochrony i zarządzania danymi. Dodatkowo infrastruktura nie była w stanie zapewnić pełnej integralności danych i ciągłości działania w przypadku awarii.

Czego poszukiwał Klient?​

Zadaniem T-Mobile było stworzenie niezawodnego środowiska IT, które zapewni ciągłość działania i ochronę danych w razie awarii jednego z centrów danych. PragmaGO zgłosiła się z potrzebą wdrożenia rozwiązania, które zminimalizuje ryzyko utraty danych oraz zapewni automatyczne przełączanie ruchu między macierzami w różnych lokalizacjach. Dodatkowym warunkiem było wdrożenie dedykowanego środowiska wirtualnego z pełnym wsparciem dla prywatnej chmury oraz zaawansowanych mechanizmów bezpieczeństwa, które oferowałoby replikację danych oraz automatyczne przełączanie w przypadku awarii. Istotne były również rozwiązania zabezpieczające, takie jak dedykowane firewalle i systemy backupu danych.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych
  • Efektywne zarządzanie danymi i wymiana informacji
  • Automatyczne przełączanie ruchu i operacji między macierzami
  • Niezawodność działania
  • Elastyczne i indywidualne podejście

Zastosowane rozwiązania i technologie

Korzyści
dla klienta

Wyższy poziom bezpieczeństwa

Wdrożenie dedykowanego środowiska chmurowego i zaawansowanych mechanizmów bezpieczeństwa tj. dedykowane firewalle i szyfrowanie danych.

Zwiększona ciągłość działania

Automatyczne przełączanie między macierzami.

Bezawaryjna skalowalność

Łatwe i szybkie dodanie lub zmiana lokalizacji bez przerw w ciągłości usług.

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych Klientów

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...