IT for Business

Profesjonalna obsługa IT for Business.

W ramach usługi otrzymujesz pełne wsparcie informatyczne dla posiadanego sprzętu IT jak  i jego oprogramowania. Pomoc świadczona jest telefonicznie i zdalnie 24/7/365 lub jeśli wymaga tego sytuacja, także osobiście w Twojej siedzibie.

Ponadto zapewniamy:

  • bezkosztowy audyt informatyczny przeprowadzany w lokalizacji Klienta w celu doboru najdogodniejszej oferty,
  • przeprowadzenie diagnozy i naprawy awarii przez informatyka T-Mobile, ale tylko wówczas, gdy Ty i Twój pracownik zaakceptujecie interwencję,
  • wykonanie usługi z zachowaniem najwyższej klasy bezpieczeństwa
IT For Business

Kompetencje

  • Jeden z największych, renomowanych dostawców w zakresie ICT zarówno w Polsce, jak i w Europie
    (dostarcza usługi takie jak: Data Center, Cloud, sprzęt i oprogramowanie oraz usługi transmisji danych).
  • Obsługa własnej infrastruktury IT (ponad 5 tys. stanowisk) oraz kilka tysięcy Klientów usług Data
    Center i transmisji danych.
  • Zdolność kredytowa, którą możemy podzielić się z Klientami i tym samym pomóc im w rozwijaniu firmy
    pod kątem narzędzi IT.
  • Współpraca z kluczowymi dostawcami rozwiązań IT (Cisco, Microsoft, SAP, HP itd.).

Bezpłatny audyt informatyczny

W celu zapewnienia jak najlepszej jakości usługi, przed podpisaniem umowy i wybraniem konkretnego pakietu, T-Mobile przeprowadza w lokalizacji Klienta audyt informatyczny polegający na:

  • Dokonaniu inwentaryzacji sieci IT.
  • Weryfikacji stanu hardware i software jaki Klient posiada.
  • Zarekomendowaniu ewentualnych zmian w infrastrukturze IT.
  • Przygotowaniu docelowej oferty w zakresie pakietów IT for Business.

Oferta

Oferta składa się z 6 pakietów, które różnią się od siebie funkcjonalnościami oraz przeznaczeniem dla różnego rodzaju urządzeń.

Pakiet Personal

Zapewnij firmie profesjonalne wsparcie IT!

W pakiecie Personal otrzymasz podstawowe wsparcie informatyczne usprawniające pracę Twojej firmy po przeprowadzonym wcześniej audycie. Pakiet obejmuje całodobową pomoc telefoniczną i zdalną w przypadku jakiegokolwiek problemu informatycznego.

Pakiet Personal +

Pakiet Personal+ poza wsparciem telefonicznym i zdalnym, dodatkowo zapewnia support techniczny w Twojej firmie.

Gdy któreś z urządzeń odmówi posłuszeństwa, nasz serwisant najpóźniej następnego dnia roboczego przyjedzie na miejsce i naprawi usterkę.

Pakiet Serwer Admin

Chcesz zapewnić ciągłość pracy urządzeniom odpowiedzialnym za krytyczne procesy biznesowe?

Ten pakiet zapewni nieprzerwaną pracę serwerów Twojej firmy. Obejmuje wsparcie w przypadku awarii oraz wymianę sprzętu, gdy nadejdzie taka potrzeba.

Pakiet Network Admin

Miej pewność, że routery, switche i inne urządzenia sieciowe znajdujące się w Twojej firmie będą niezawodne.

Skorzystaj z pakietu, który poza udostępnieniem sprzętu zastępczego w przypadku awarii, obejmuje również instalację, konfigurację oraz części zamienne w sytuacji, gdy urządzenie się zepsuje.

Pakiet Print&Copy

Zapewnij firmie profesjonalny serwis dla środowiska wydruku w Twojej firmie.

W ramach pakietu, otrzymasz wsparcie zdalne lub gdy nastąpi taka konieczność – w lokalizacji Twojej firmy. Możesz także skorzystać z urządzenia zastępczego, jeżeli awarii nie uda się rozwiązać najpóźniej następnego dnia roboczego.

Pakiet Custom IT

Żaden z powyższych pakietów nie odpowiada Twoim potrzebom?

Skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Usługi
dodatkowe

  • Migracja danych

    Migracja danych z nieuszkodzonego sprzętu na inne sprzęty lub konfiguracje.

  • Ekspertyza

    Ekspertyza przed naprawą urządzeń.

  • Odzyskiwanie danych

    Odzyskiwanie skasowanych/utraconych danych.

  • Wyposażenie

    Komputery, urządzenia sieciowe, urządzenia biurowe, urządzenia „Data Center”, oprogramowanie i terminale telefoniczne w dowolnych konfiguracjach.

  • Relokacja

    Deinstalacja i transport sprzętu do drugiej lokalizacji wraz z instalacją.

  • Migracja do Office 365

    Migracja do Office 365 konta użytkownika.

Jak działa usługa
IT for Business?

  • 1 Pierwsza linia wsparcia:
    infolinia.

    Jeżeli problem jest łatwy do rozwiązania, nasz konsultant poinstruuje Cię, jak samodzielnie poradzić sobie z usterką.

  • 2 Druga linia wsparcia:
    pomoc zdalna.

    Bardziej skomplikowane sprawy są przekazywane do centrum pomocy zdalnej, gdzie informatyk naprawi usterkę łącząc się zdalnie z Twoim komputerem

  • 3 Trzecia linia wsparcia:
    pomoc na miejscu.

    W przypadku konieczności pomocy na miejscu, zostanie do Ciebie wysłany informatyk, który zdiagnozuje i naprawi usterkę w Twojej siedzibie.

  • Najwyższa klasa bezpieczeństwa pomocy zdalnej

  • Działanie tylko za Twoją zgodą

    Informatyk T-Mobile może przeprowadzić diagnozę awarii i naprawić usterkę tylko w czasie gdy Ty i Twój pracownik zaakceptujecie interwencję.

  • Tylko w wyznaczonym czasie

    Informatyk T-Mobile może połączyć się z Twoim urządzeniem tylko w wyznaczonym przez Ciebie czasie oraz po wcześniejszym zezwoleniu na przejęcie kontroli nad Twoim urządzeniem. W każdej chwili masz możliwość przerwania pracy informatyka.

  • Najnowsze oprogramowanie

    Zainstalowanie na Twojej stacji najnowszej wersji programowania IT Manager umożliwiającego połączenie zdalne z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

  • Bezpieczna transmisja

    Aby świadczyć pomoc zdalną konieczne jest stworzenie bezpiecznego kanału transmisyjnego (np. szyfrowanego tunelu), umożliwiającego pełne wykorzystanie standardowych mechanizmów zdalnej pomocy.

  • Podwójna zapora internetowa

    Zdalne połączenie centrum zdalnej pomocy T-Mobile z Twoim urządzeniem jest zabezpieczone podwójną zaporą internetową w celu bezpieczeństwa danych.

Zalety
produktu

Dedykowana
oferta

Dopasowana do indywidualnych potrzeb.

Profesjonalne
wsparcie

Obsługa jest realizowana 24/7/365 przez zespół wysokiej klasy specjalistów IT.

Lepsza
wydajność

Natychmiastowa naprawa i wymiana zużytego sprzętu.

Oszczędność

Rozliczenia abonamentowe bez ukrytych kosztów, brak konieczności ponoszenia kosztów inwestycyjnych.

Szybka
reakcja

Wysoki poziom SLA–NBD (naprawa na miejscu u Klienta najpóźniej następnego dnia roboczego).

Ciągłość
biznesu

Sprzęt zastępczy na czas naprawy.

Materiały
do pobrania

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-3 minuty

Outsourcing ICT: słowacki bank ogranicza koszty bez uszczerbku na jakości

4-7 minut
Cyfryzacja przenika do świata analogowego dzięki połączeniu usługi Microsoft Teams i telefonii od T‑Mobile

Cyfryzacja przenika do świata analogowego dzięki połączeniu usługi Microsoft Teams i telefonii od T‑Mobile

Pytania
i odpowiedzi

Czy połączenia z konsultantem T-Mobile są dodatkowo płatne?

Nie, dedykowana infolinia jest bezpłatna i korzystanie z niej przysługuje Klientowi w ramach miesięcznego abonamentu.

Ile razy dziennie lub w miesiącu mogę skorzystać z konsultacji telefonicznej lub pomocy zdalnej?

Klient nie ma limitu na korzystanie z w/w usług.

Czy infolinia telefoniczna jest czynna także w niedzielę i święta?

Tak, infolinia jest dostępna dla Klientów 24/7 przez 365 dni w roku.

Czy zgłoszenia można przekazywać poprzez maila?

Tak, Klient ma prawo do zgłaszania problemów na dedykowaną infolinię, adres mailowy lub poprzez eSerwis T-Mobile.

Czym jest w usłudze Next Business Day?

Next Business Day oznacza zobowiązanie ze strony T-Mobile do wykonania usługi lub dostarczenia niezbędnego sprzętu najpóźniej następnego dnia roboczego od daty
zgłoszenia problemu przez Klienta.

Czy w ramach usługi mogę liczyć na doradztwo w zakresie zakupu odpowiedniego sprzętu dla pracowników?

Tak, w ramach Projektów IT, T-Mobile pomoże wybrać najlepszy sprzęt, zgodnie z indywidualnymi potrzebami Klienta.

Czy usługa IT for Business obejmuje także sprzęt do druku lub skanowania?

Tak. Pakiet Print & Copy zapewni poprawne działanie i konfigurację skanerów jak i drukarek w formatach A3 i A4.

Czy usługa IT for Business obejmuje komputery z każdym rodzajem oprogramowania?

Standardowe pakiety są dedykowane dla komputerów korzystających z oprogramowania Windows, Linux lub IOS. W przypadku innych systemów jest możliwość skorzystania z
pakietu Custom IT, który wyceniany jest indywidualnie w zależności od środowiska IT, z którego korzysta Klient.

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...