
Workspace as a Service (WaaS)
Twoje środowisko pracy biurowej
od T-Mobile
Dzięki usłudze Workspace as a Service (WaaS) otrzymujesz zoptymalizowane środowisko pracy w ramach atrakcyjnego miesięcznego abonamentu bez konieczności tracenia czasu na długotrwały proces zakupowy. Wobec rewolucyjnych zmian związanych z miejscem świadczenia pracy, odpowiednio skonfigurowany i utrzymywany komputer staje się narzędziem niezbędnym do zapewnienia efektywności pracowników.
W ramach usługi otrzymasz nie tylko gotowy do działania sprzęt biurowy, ale również niezbędne oprogramowanie, aplikacje oraz pełne wsparcie techniczne, dzięki czemu całą energię możesz skupić na głównej działalności przedsiębiorstwa.



Masz pytania lub potrzebujesz oferty?
Zalety produktu
Cloud Security Bronze
Jedyna na polskim rynku usługa łącząca elastyczność chmury i przystępność cenową abonamentu. Zabezpiecza wszystkie urządzenia dostępne w firmie, również w trybie offline. System zbudowany w oparciu o firewall nowej generacji jest nadzorowany przez Cyber Defense Center. Gwarantuje ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, takim jak ransomware, exploit, trojany bankowe oraz szczególnymi atakami: bezplikowymi, oraz dnia zerowego.
Miesięczny koszt – 24,90 PLN, niezależnie od okresu trwania umowy.


Workspace as a Service
Procesor
Pamięć RAM
Dysk
Przekątna ekranu
Oprogramowanie
Wsparcie techniczne
Cena
Ilośc pakietów
Dell Latitude 3550
Notebook z ekranem 15,6''

Intel Core i3-1315U trzynastej generacji (10 MB pamięci podręcznej, 6 rdzeni, do 4,5 GHz w trybie Turbo)
8GB: 1 x 8GB pamięci DDR5, 5600MT/s (5200MT/s z procesorami Intel Core trzynastej generacji)
Dysk SSD M.2 2230 TLC PCIe czwartej generacji NVMe o pojemności 256 GB
15,6” o rozdzielczości FHD (1920 x 1080) bez obsługi dotykowej, powłoka przeciwodblaskowa, IPS, 250 nitów
Windows 11 PRO
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00
0.00 zł
Dell Latitude 5550
Notebook wyposażony w inteligentne funkcje
i większą moc

Intel Core i5-1345U trzynastej generacji, vPro® (12MB pamięci podręcznej, 10 rdzeni, 12 wątków, do 4,7GHz w trybie Turbo
16GB: 2 x 8GB pamięci DDR5, 5600MT/s (5200MT/s z procesorami Intel Core trzynastej generacji)
Dysk SSD M.2 2230, TLC, PCIe czwartej generacji NVMe, o pojemności 512GB
15,6”, FHD 1920x1080, 60 Hz, IPS, powłoka przeciwodblaskowa, 400 nitów, 100% gamy barw sRG
Windows 11 PRO
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00
0.00 zł
Dell Latitude 7450
14-calowy notebook
klasy premium

Intel Core Ultra 5 135U vPRO (12MB pamięci podręcznej, 12 rdzeni, 14 wątków, do 4,4GHz w trybie Max Turbo)
32GB: pamięć LPDDR5x 6400MT/s (zintegrowana)
Dysk SSD M.2 2230 TLC PCIe czwartej generacji NVMe o pojemności 512GB
14,0” bez obsługi dotykowej, FHD+ (1920x1200), IPS, powł. przeciwodbl., 250 nitów, kamera FHD IR,
Windows 11 PRO
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00
0.00 zł
Ilość pakietów
Długość umowy
Wartość opłaty miesięcznej za wybrane pakiety (PLN netto)**
Wybierz usługi dodatkowe:
Cyber Security Bronze
Ilość pakietów W tej usłudze łączna liczba wybranych pakietów Cloud Security Bronze nie może przekroczyć łącznej liczby wybranych laptopów.
Wartość opłaty miesięcznej za wybrane pakiety**
Długość umowy dla Cyber Security Bronze zgodna z wybranym pakietem Workspace As a Service
Microsoft 365
Aplikacje on-line
Aplikacje stacjonarne
Bezpieczeństwo
Licencje na aplikacje stacjonarne
Price
Ilość pakietów W tej usłudze łączna liczba wybranych pakietów M365 nie może przekroczyć łącznej liczby wybranych laptopów.
0.00 zł
(5 PC/MAC, 5 tabletów,
5 smartfonów)
0.00 zł
(5 PC/MAC, 5 tabletów,
5 smartfonów)
0.00 zł
Wybierz właściową opcję i skorzystaj ze zniżki:
Ilość pakietów
Długość umowy
Wartość opłaty miesięcznej za wybrane pakiety (PLN netto)**
Podsumowanie:
Materiały do pobrania
-
Ulotka produktowa
-
Workspace as a Service (WaaS)

Polecane treści
Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzyPytania
i odpowiedzi
Co otrzymuję w ramach usługi Workspace as a Service?
W ramach usługi otrzymujesz w pełni skonfigurowany komputer do pracy biurowej z systemem operacyjnym oraz pełnym wsparciem technicznym. Pomoc techniczna jest świadczona zdalnie w dni robocze. W przypadku nierozwiązywalnej usterki zdalnej, diagnostyka sprzętu odbędzie się w siedzibie klienta w ustalonym terminie.
W jakich godzinach dostępne jest wsparcie techniczne?
Wsparcie techniczne dostępne jest poprzez infolinię 880 100 300 w dni robocze w godzinach 8:00–16:00.
Jak mogę zgłosić problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?
Zgłoszenia przyjmowane są całodobowo drogą mailową pod adresem: support@t-mobile.pl.
Kto jest właścicielem sprzętu w trakcie trwania umowy?
Sprzęt pozostaje własnością T-Mobile Polska przez cały okres trwania umowy. Po jej zakończeniu klient może wykupić sprzęt na własność za 1 zł.
Jakie marki sprzętu są dostępne w ramach usługi?
Obecnie oferujemy sprzęt firm Apple i DELL.
Na jaki okres mogę podpisać umowę?
- Sprzęt DELL: 24, 36 lub 48 miesięcy.
- Sprzęt Apple: 12, 24 lub 36 miesięcy.
Jak wygląda płatność za usługę?
Opłata za usługę jest abonamentowa i pozostaje stała przez cały okres umowy.
Czym różni się usługa Workspace as a Service od klasycznego leasingu sprzętu?
Usługa Workspace as a Service to model abonamentowy, który w przeciwieństwie do leasingu nie obciąża zdolności kredytowej firmy.
Czy sprzęt zostanie dostarczony do mojej firmy?
Tak. Sprzęt zostanie dostarczony na adres wskazany w zamówieniu. Możemy również wysłać sprzęt do różnych lokalizacji firmy, w tym do pracowników zdalnych.
Czy mogę wykupić sprzęt po zakończeniu umowy?
Tak, klient ma możliwość wykupu sprzętu za 1 zł.
Co jeśli nie chcę wykupić sprzętu po zakończeniu umowy?
Klient nie ma obowiązku wykupu sprzętu. W takim przypadku należy zwrócić go pod adres wskazany w umowie.