
Workspace as a Service (WaaS)
Twoje środowisko pracy biurowej
z urządzeniami Apple i Dell
Dzięki usłudze Workspace as a Service (WaaS) otrzymujesz zoptymalizowane środowisko pracy w ramach atrakcyjnego miesięcznego abonamentu bez konieczności tracenia czasu na długotrwały proces zakupowy. Wobec rewolucyjnych zmian związanych z miejscem świadczenia pracy, odpowiednio skonfigurowany i utrzymywany komputer staje się narzędziem niezbędnym do zapewnienia efektywności pracowników.
W ramach usługi otrzymasz nie tylko gotowy do działania sprzęt biurowy renomowanych producentów – Apple czy Dell, ale również niezbędne oprogramowanie, aplikacje oraz pełne wsparcie techniczne, dzięki czemu całą energię możesz skupić na głównej działalności przedsiębiorstwa.



Masz pytania lub potrzebujesz oferty?
Zalety produktu
Zadbaj z nami o lepsze jutro i dowiedz się dlaczego Workplace as a Service jest produktem z Porfolio ESG
Wydłużenie cyklu życia sprzętu
sprzęt jest regularnie serwisowany i aktualizowany, co wydłuża jego żywotność oraz zmniejsza potrzebę zakupu nowych urządzeń.
Odpowiedzialne zarządzanie sprzętem IT
korzystanie ze sprzętu w modelu abonamentowym, zamiast zakupu pozwala firmie lepiej kontrolować koszty, unikać nadmiaru urządzeń i dostosowywać ich liczbę do rzeczywistych potrzeb operacyjnych. W szerszej perspektywie, świadome działanie producentów, dostawców i odbiorców, przyczynia się do ograniczenia zużycia surówcow i wydłużenia życia urządzeń.
Zmniejszenie śladu węglowego
poprzez skrócenie łańcucha dostaw, zamówione urządzenia wysłane są bezpośrednio z fabryk producenta do odbiorcy, zmniejszamy ogólny ślad węglowy związany z produkcją i utylizacją sprzętu.
Cloud Security Bronze
Jedyna na polskim rynku usługa łącząca elastyczność chmury i przystępność cenową abonamentu. Zabezpiecza wszystkie urządzenia dostępne w firmie, również w trybie offline. System zbudowany w oparciu o firewall nowej generacji jest nadzorowany przez Cyber Defense Center. Gwarantuje ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, takim jak ransomware, exploit, trojany bankowe oraz szczególnymi atakami: bezplikowymi, oraz dnia zerowego.
Miesięczny koszt – 24,90 PLN, niezależnie od okresu trwania umowy.


Pakiety Microsoft 365
Licencje
|
Microsoft 365 |
Microsoft 365
|
Microsoft 365
|
Microsoft 365
|
|---|---|---|---|
|
Aplikacje on-line |
|
|
|
|
Aplikacje stacjonarne |
|
|
|
|
Bezpieczeństwo |
|
||
|
Licencje na aplikacje stacjonarne |
1
użytkownik
15
stanowisk |
1
użytkownik
15
stanowisk |
Materiały do pobrania
-
Workspace as a Service (WaaS)
-
T Business: Workspace as a Service - Środowisko pracy biurowej
Polecane treści
Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzyPytania
i odpowiedzi
Co otrzymuję w ramach usługi Workspace as a Service?
W ramach usługi otrzymujesz w pełni skonfigurowany komputer do pracy biurowej z systemem operacyjnym oraz pełnym wsparciem technicznym. Pomoc techniczna jest świadczona zdalnie w dni robocze. W przypadku nierozwiązywalnej usterki zdalnej, diagnostyka sprzętu odbędzie się w siedzibie klienta w ustalonym terminie.
W jakich godzinach dostępne jest wsparcie techniczne?
Wsparcie techniczne dostępne jest poprzez infolinię 880 100 300 w dni robocze w godzinach 8:00–16:00.
Jak mogę zgłosić problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?
Zgłoszenia przyjmowane są całodobowo drogą mailową pod adresem: support@t-mobile.pl.
Kto jest właścicielem sprzętu w trakcie trwania umowy?
Sprzęt pozostaje własnością T-Mobile Polska przez cały okres trwania umowy. Po jej zakończeniu klient może wykupić sprzęt na własność za 1 zł.
Jakie marki sprzętu są dostępne w ramach usługi?
Obecnie oferujemy sprzęt firm Apple i DELL.
Na jaki okres mogę podpisać umowę?
- Sprzęt DELL: 24, 36 lub 48 miesięcy.
- Sprzęt Apple: 12, 24 lub 36 miesięcy.
Jak wygląda płatność za usługę?
Opłata za usługę jest abonamentowa i pozostaje stała przez cały okres umowy.
Czym różni się usługa Workspace as a Service od klasycznego leasingu sprzętu?
Usługa Workspace as a Service to model abonamentowy, który w przeciwieństwie do leasingu nie obciąża zdolności kredytowej firmy.
Czy sprzęt zostanie dostarczony do mojej firmy?
Tak. Sprzęt zostanie dostarczony na adres wskazany w zamówieniu. Możemy również wysłać sprzęt do różnych lokalizacji firmy, w tym do pracowników zdalnych.
Czy mogę wykupić sprzęt po zakończeniu umowy?
Tak, klient ma możliwość wykupu sprzętu za 1 zł.
Co jeśli nie chcę wykupić sprzętu po zakończeniu umowy?
Klient nie ma obowiązku wykupu sprzętu. W takim przypadku należy zwrócić go pod adres wskazany w umowie.
































