Workspace as a Service (WaaS)

Twoje środowisko pracy biurowej
od T-Mobile

Dzięki usłudze Workspace as a Service (WaaS) otrzymujesz zoptymalizowane środowisko pracy w ramach atrakcyjnego miesięcznego abonamentu bez konieczności tracenia czasu na długotrwały proces zakupowy. Wobec rewolucyjnych zmian związanych z miejscem świadczenia pracy, odpowiednio skonfigurowany i utrzymywany komputer staje się narzędziem niezbędnym do zapewnienia efektywności pracowników.

W ramach usługi otrzymasz nie tylko gotowy do działania sprzęt biurowy, ale również niezbędne oprogramowanie, aplikacje oraz pełne wsparcie techniczne, dzięki czemu całą energię możesz skupić na głównej działalności przedsiębiorstwa.

Workspace as a Service

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Zalety produktu 

Kompleksowa usługa

Narzędzia pracy

Koszty abonamentu są nawet 40% niższe niż zakup nowego sprzętu. 
Gwarancja jakości usług SLA

Wsparcie i bezpieczeństwo 

Profesjonalna pomoc w zakresie działania sprzętu, oprogramowania, aplikacji, szybka obsługa awarii oraz wsparcie w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Łatwość rozliczania

Abonament nie obciąża zdolności kredytowej i umożliwia łatwe zarządzanie płatnościami. 

Poznaj sukcesy
naszych Klientów

Pakiety standardowe

Potrzebujesz niezbędnych narzędzi do pracy biurowej lub zdalnej?
Wybierz gotowy pakiet Workspace as a Service, dokup niezbędne aplikacje Microsoft 365 i zadbaj o bezpieczeństwo z Cloud Security.

DEL LLATITUDE 7450

14-calowy notebook
klasy premium
DEL LLATITUDE 7450
Procesor
Intel Core Ultra 5 135U vPRO (12MB pamięci podręcznej, 12 rdzeni, 14 wątków, do 4,4GHz w trybie Max Turbo
Pamięć RAM
32GB: pamięć LPDDR5x 6400MT/s (zintegrowana)
Dysk
Dysk SSD M.2 2230 TLC PCIe czwartej generacji NVMe o pojemności 512GB
Przekątna ekranu
14,0” bez obsługi dotykowej, FHD+ (1920x1200), IPS, powł. przeciwodbl., 250 nitów, kamera FHD IR,
Oprogramowanie
Windows 11 PRO
Godziny realizacji wparcia technicznego
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300 - w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.
Okres abonamentu w miesiącach
24 36 48
Miesięczna kwota abonamentu (netto)*
299 zł 209 zł 169 zł
*Sprzęt i cena są uzależnione od dostępności.
Ceny na dzień 01.08.2024

Cloud Security Bronze

Jedyna na polskim rynku usługa łącząca elastyczność chmury i przystępność cenową abonamentu. Zabezpiecza wszystkie urządzenia dostępne w firmie, również w trybie offline. System zbudowany w oparciu o firewall nowej generacji jest nadzorowany przez Cyber Defense Center. Gwarantuje ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, takim jak ransomware, exploit, trojany bankowe oraz szczególnymi atakami: bezplikowymi, oraz dnia zerowego.

 

Miesięczny koszt – 24,90 PLN, niezależnie od okresu trwania umowy.

Kalkulator**

Workspace as a Service

Procesor

Pamięć RAM

Dysk

Przekątna ekranu

Oprogramowanie

Wsparcie techniczne

Cena

Ilośc pakietów

Dell Latitude 3550

Notebook z ekranem 15,6''

Dell Latitude 3550

Intel Core i3-1315U trzynastej generacji (10 MB pamięci podręcznej, 6 rdzeni, do 4,5 GHz w trybie Turbo)

8GB: 1 x 8GB pamięci DDR5, 5600MT/s (5200MT/s z procesorami Intel Core trzynastej generacji)

Dysk SSD M.2 2230 TLC PCIe czwartej generacji NVMe o pojemności 256 GB

15,6” o rozdzielczości FHD (1920 x 1080) bez obsługi dotykowej, powłoka przeciwodblaskowa, IPS, 250 nitów

Windows 11 PRO

Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00

0.00 zł

0

Dell Latitude 5550

Notebook wyposażony w inteligentne funkcje
i większą moc

Dell Latitude 5550

Intel Core i5-1345U trzynastej generacji, vPro® (12MB pamięci podręcznej, 10 rdzeni, 12 wątków, do 4,7GHz w trybie Turbo

16GB: 2 x 8GB pamięci DDR5, 5600MT/s (5200MT/s z procesorami Intel Core trzynastej generacji)

Dysk SSD M.2 2230, TLC, PCIe czwartej generacji NVMe, o pojemności 512GB

15,6”, FHD 1920x1080, 60 Hz, IPS, powłoka przeciwodblaskowa, 400 nitów, 100% gamy barw sRG

Windows 11 PRO

Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00

0.00 zł

0

Dell Latitude 7450

14-calowy notebook
klasy premium

Dell Latitude 7450

Intel Core Ultra 5 135U vPRO (12MB pamięci podręcznej, 12 rdzeni, 14 wątków, do 4,4GHz w trybie Max Turbo)

32GB: pamięć LPDDR5x 6400MT/s (zintegrowana)

Dysk SSD M.2 2230 TLC PCIe czwartej generacji NVMe o pojemności 512GB

14,0” bez obsługi dotykowej, FHD+ (1920x1200), IPS, powł. przeciwodbl., 250 nitów, kamera FHD IR,

Windows 11 PRO

Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń przez infolinię 880 100 300, w dni robocze w godz. 8.00-16.00

0.00 zł

0
x

Ilość pakietów

0

Długość umowy

24

Wartość opłaty miesięcznej za wybrane pakiety (PLN netto)**

0.00 zł

Wybierz usługi dodatkowe:

Cyber Security Bronze

Ilość pakietów W tej usłudze łączna liczba wybranych pakietów Cloud Security Bronze nie może przekroczyć łącznej liczby wybranych laptopów.

0

Wartość opłaty miesięcznej za wybrane pakiety**

0.00 zł

Długość umowy dla Cyber Security Bronze zgodna z wybranym pakietem Workspace As a Service

Microsoft 365

Aplikacje on-line

Aplikacje stacjonarne

Bezpieczeństwo

Licencje na aplikacje stacjonarne

Price

Ilość pakietów W tej usłudze łączna liczba wybranych pakietów M365 nie może przekroczyć łącznej liczby wybranych laptopów.

Microsoft 365 Business Basic

Sharepoint

Teams

OneDrive

Exchange

Word

Excel

Power Point

0.00 zł

0
Microsoft 365 Business Standard

Sharepoint

Teams

OneDrive

Exchange

Word

Excel

Power Point

Outlook

Word

Excel

Power Point

Access (only PC)

Publisher (only PC)

1 użytkownik 15 stanowisk
(5 PC/MAC, 5 tabletów,
5 smartfonów)

0.00 zł

0
Microsoft 365 Business Premium

Sharepoint

Teams

OneDrive

Exchange

Word

Excel

Power Point

Outlook

Word

Excel

Power Point

Access (only PC)

Publisher (only PC)

Microsoft Defender

Microsoft Purview

Microsoft Entra

Intune

1 użytkownik 15 stanowisk
(5 PC/MAC, 5 tabletów,
5 smartfonów)

0.00 zł

0

Wybierz właściową opcję i skorzystaj ze zniżki:

x

Ilość pakietów

0

Długość umowy

12

Wartość opłaty miesięcznej za wybrane pakiety (PLN netto)**

0.00 zł

Podsumowanie:

Wybrany pakiet
Ilość
Długość umowy
Opłata miesięczna
Pakiet WaaS
0
24 miesięcy
0 zł netto/ miesięcznie
Cyber Security
0
24 miesięcy
0 zł netto/ miesięcznie
Licencje M365
0
12 miesięcy
0 zł netto/ miesięcznie

**Podana informacja nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa

Materiały do pobrania

  • Ulotka produktowa

  • Workspace as a Service (WaaS)

Polecane treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy

Pytania
i odpowiedzi

Co otrzymuję w ramach usługi Workspace as a Service?

W ramach usługi otrzymujesz w pełni skonfigurowany komputer do pracy biurowej z systemem operacyjnym oraz pełnym wsparciem technicznym. Pomoc techniczna jest świadczona zdalnie w dni robocze. W przypadku nierozwiązywalnej usterki zdalnej, diagnostyka sprzętu odbędzie się w siedzibie klienta w ustalonym terminie.

W jakich godzinach dostępne jest wsparcie techniczne?

Wsparcie techniczne dostępne jest poprzez infolinię 880 100 300 w dni robocze w godzinach 8:00–16:00.

Jak mogę zgłosić problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?

Zgłoszenia przyjmowane są całodobowo drogą mailową pod adresem: support@t-mobile.pl.

Kto jest właścicielem sprzętu w trakcie trwania umowy?

Sprzęt pozostaje własnością T-Mobile Polska przez cały okres trwania umowy. Po jej zakończeniu klient może wykupić sprzęt na własność za 1 zł.

Jakie marki sprzętu są dostępne w ramach usługi?

Obecnie oferujemy sprzęt firm Apple i DELL.

Na jaki okres mogę podpisać umowę?

  • Sprzęt DELL: 24, 36 lub 48 miesięcy.
  • Sprzęt Apple: 12, 24 lub 36 miesięcy.

Jak wygląda płatność za usługę?

Opłata za usługę jest abonamentowa i pozostaje stała przez cały okres umowy.

Czym różni się usługa Workspace as a Service od klasycznego leasingu sprzętu?

Usługa Workspace as a Service to model abonamentowy, który w przeciwieństwie do leasingu nie obciąża zdolności kredytowej firmy.

Czy sprzęt zostanie dostarczony do mojej firmy?

Tak. Sprzęt zostanie dostarczony na adres wskazany w zamówieniu. Możemy również wysłać sprzęt do różnych lokalizacji firmy, w tym do pracowników zdalnych.

Czy mogę wykupić sprzęt po zakończeniu umowy?

Tak, klient ma możliwość wykupu sprzętu za 1 zł.

Co jeśli nie chcę wykupić sprzętu po zakończeniu umowy?

Klient nie ma obowiązku wykupu sprzętu. W takim przypadku należy zwrócić go pod adres wskazany w umowie.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...