Case study
Wdrożenie rozwiązań głosowych
i mobilnych dla
EVEREST FINANSE

O firmie

Everest Finanse S.A. jest właścicielem marki Bocian Pożyczki i prowadzi działalność na terenie całej Polski od 2000 r.

To duże, prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo świadczące usługi finansowe w zakresie udzielania pożyczek pieniężnych – w gotówce lub na karcie przedpłaconej. Dzięki miłej, fachowej obsłudze i świadczeniu usług na najwyższym poziomie, marka stale zdobywa coraz szersze grono zadowolonych Klientów.

Zdaniem Klienta

Przenieśliśmy się do T-Mobile, gdyż zagwarantowano nam bezproblemową i niezawodną komunikację z naszymi Klientami i Pracownikami. Współpraca z T-Mobile zapewniła nam sprawne działania na Infolinii, z którą dziennie kontaktują się tysiące osób oraz skuteczną obsługę Klientów na najwyższym poziomie. Ze względu na obszar działania firmy nasze oczekiwania względem zasięgu w każdym miejscu Polski również zostały spełnione.

Damian Hawryluk

Dyrektor Informatyzacji, Administracji

Podjęte
wyzwanie

Świadczenie usług finansowych wiąże się z koniecznością zapewnienia ciągłej dostępności oraz bezpieczeństwa przepływu informacji.

Firma Everest Finanse S.A. od początku działalności kładzie mocny nacisk na rozwój. Doskonaląc procedury działania oraz zapewniając szybki i bezbłędny obieg informacji, przedsiębiorstwo przeobraziło się w nowoczesną i profesjonalną firmę, która w tym momencie zatrudnia ponad 1 400 Doradców Klienta na terenie całej Polski.

Czego poszukiwał Klient?

Szybki dostęp do informacji pozwalających na skrócenie czasu podejmowanych decyzji oraz błyskawiczny transfer środków pieniężnych w formie gotówki lub zasilonych kart przedpłaconych pozwoliły marce zbudować przewagę na rynku. Dzięki konsekwencji w działaniach, firma ugruntowała sobie pozycję technologicznego lidera w branży.

Chcąc utrzymać ten trend, Everest Finanse S.A. poszukiwał niezawodnego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Firma współpracuje z T-Mobile od 2018 r., korzystając z ponad 4 500 kart SIM, Platformy Głosowej oraz usług z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Wdrożenie nowych rozwiązań bez wpływu na bieżącą pracę
  • skalowalność Możliwość łatwej skalowalności rozwiązania
  • oferta Atrakcyjna, indywidualnie dopasowana oferta cenowa
  • obsługa Możliwość wygodnej i szybkiej obsługi posprzedażowej
  • nagrywanie Umożliwienie nagrywania przeprowadzanych rozmów oraz prezentowania się odbiorcom indywidualnym identyfikatorem alfanumerycznym

Zastosowane rozwiązania i technologie

Korzyści dla Klienta

Ciągłość świadczonych usług

Pełna redundancja zapewnia ciągłość pracy nawet w przypadku awarii, czynności technicznych lub innych zdarzeń losowych (gwarantowane SLA).

Monitoring incydentów

Stała kontrola incydentów związanych z wyciekiem transmisji danych, atakami backdoor. Monitoring urządzeń i aplikacji, zabezpieczenie urządzeń pracowników przed złośliwym oprogramowaniem.

Archiwizacja połączeń

Dzięki usłudze Platforma Głosowa Grupa, Klient ma możliwość utrwalania przeprowadzonych rozmów w celu późniejszej analizy.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...