Case study
Wdrożenie rozwiązań głosowych
i mobilnych dla
EVEREST FINANSE

O firmie

Everest Finanse S.A. jest właścicielem marki Bocian Pożyczki i prowadzi działalność na terenie całej Polski od 2000 r.

To duże, prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo świadczące usługi finansowe w zakresie udzielania pożyczek pieniężnych – w gotówce lub na karcie przedpłaconej. Dzięki miłej, fachowej obsłudze i świadczeniu usług na najwyższym poziomie, marka stale zdobywa coraz szersze grono zadowolonych Klientów.

Zdaniem Klienta

Przenieśliśmy się do T-Mobile, gdyż zagwarantowano nam bezproblemową i niezawodną komunikację z naszymi Klientami i Pracownikami. Współpraca z T-Mobile zapewniła nam sprawne działania na Infolinii, z którą dziennie kontaktują się tysiące osób oraz skuteczną obsługę Klientów na najwyższym poziomie. Ze względu na obszar działania firmy nasze oczekiwania względem zasięgu w każdym miejscu Polski również zostały spełnione.

Damian Hawryluk

Dyrektor Informatyzacji, Administracji

Podjęte
wyzwanie

Świadczenie usług finansowych wiąże się z koniecznością zapewnienia ciągłej dostępności oraz bezpieczeństwa przepływu informacji.

Firma Everest Finanse S.A. od początku działalności kładzie mocny nacisk na rozwój. Doskonaląc procedury działania oraz zapewniając szybki i bezbłędny obieg informacji, przedsiębiorstwo przeobraziło się w nowoczesną i profesjonalną firmę, która w tym momencie zatrudnia ponad 1 400 Doradców Klienta na terenie całej Polski.

Czego poszukiwał Klient?

Szybki dostęp do informacji pozwalających na skrócenie czasu podejmowanych decyzji oraz błyskawiczny transfer środków pieniężnych w formie gotówki lub zasilonych kart przedpłaconych pozwoliły marce zbudować przewagę na rynku. Dzięki konsekwencji w działaniach, firma ugruntowała sobie pozycję technologicznego lidera w branży.

Chcąc utrzymać ten trend, Everest Finanse S.A. poszukiwał niezawodnego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Firma współpracuje z T-Mobile od 2018 r., korzystając z ponad 4 500 kart SIM, Platformy Głosowej oraz usług z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Wdrożenie nowych rozwiązań bez wpływu na bieżącą pracę
  • skalowalność Możliwość łatwej skalowalności rozwiązania
  • oferta Atrakcyjna, indywidualnie dopasowana oferta cenowa
  • obsługa Możliwość wygodnej i szybkiej obsługi posprzedażowej
  • nagrywanie Umożliwienie nagrywania przeprowadzanych rozmów oraz prezentowania się odbiorcom indywidualnym identyfikatorem alfanumerycznym

Zastosowane rozwiązania i technologie

Platforma Głosowa Grupa

Zaoferowaliśmy Klientowi usługę profesjonalnej platformy głosowej opartej na dwóch redundantnych, dedykowanych łączach, gwarantujących ciągłość działania usługi oraz płynne przekazywanie połączeń w przypadku awarii jednego z nich. Ponadto:

  • Umożliwiliśmy Klientowi posługiwanie się identyfikatorem alfanumerycznym, dzięki czemu zamiast standardowego numeru, firma może identyfikować się nazwą marki w komunikacji tekstowej oraz telefonicznej.
  • W celu stałego podnoszenia jakości usług, zaoferowaliśmy możliwość utrwalania rozmów w celu późniejszej analizy.
  • Umożliwiliśmy masową wysyłkę personalizowanych komunikatów SMS i MMS.
platforma głosowa

Usługi mobilne

Wyposażyliśmy firmę w ponad 4 500 tysiąca kart SIM, umożliwiając ponad 1 400 Doradcom Klienta swobodną i bezpieczną pracę.

  • Dzięki stabilnemu transferowi, Doradcy Klienta mogą bez przeszkód przeprowadzać cały proces ofertowania bezpośrednio, na miejscu u Klienta.
  • Dzięki wygodnej platformie posprzedażowej eSerwis, firma jest w stanie samodzielnie wykonać niemal 99% operacji na zarejestrowanych kartach SIM i swobodnie rozszerzać i ograniczać zakres pakietu, w zależności od aktualnych potrzeb.
  • W przypadku awarii lub zgubienia karty SIM, Klient jest w stanie samodzielnie zarejestrować nową kartę SIM w zaledwie 5 minut.

Cloud Security oraz E-Mail Protection

W trosce o bezpieczeństwo danych firmy, wyposażyliśmy kluczowych pracowników firmy w usługę z zakresu cyberbezpieczeństwa:

  • Zapewniliśmy bezpieczeństwo urządzeń mobilnych, stale monitorując wszelkiego rodzaju incydenty związane z wyciekiem transmisji danych, atakami backdoor.
  • Usługa pozwoliła na monitoring nie tylko urządzenia, ale i wszystkich aplikacji, stale kontrolując, wykrywając i zabezpieczając urządzenia Pracowników przed złośliwym oprogramowaniem.

Korzyści dla Klienta

Ciągłość świadczonych usług

Pełna redundancja zapewnia ciągłość pracy nawet w przypadku awarii, czynności technicznych lub innych zdarzeń losowych (gwarantowane SLA).

Monitoring incydentów

Stała kontrola incydentów związanych z wyciekiem transmisji danych, atakami backdoor. Monitoring urządzeń i aplikacji, zabezpieczenie urządzeń pracowników przed złośliwym oprogramowaniem.

Archiwizacja połączeń

Dzięki usłudze Platforma Głosowa Grupa, Klient ma możliwość utrwalania przeprowadzonych rozmów w celu późniejszej analizy.

Wydajna infrastruktura

Dzięki wydajnej infrastrukturze usługa jest w pełni skalowalna i przygotowana na zwiększenie liczby lokalizacji i pracowników.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

  • Niezawodne środowisko IT dla PragmaGO poprzez wdrożenie rozwiązań minimalizujących ryzyko utraty danych oraz zapewnienie ciągłości działania i automatycznego przełączania ruchu między macierzami w różnych lokalizacjach.
    Zobacz case study
  • Arboretum w Rogowie to jeden z ośrodków Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, który należy do grona największych ogrodów tego typu w Polsce. Multidyscyplinarna jednostka łączy działalność naukową oraz edukacyjną wraz z hodowlą nowych odmian roślin oraz szeregiem usług komercyjnych. Zobacz, jak wspólnie stworzyliśmy pokazowe laboratorium.
    Zobacz case study
  • Świadczenie usług sieciowych dla ponad 260 sklepów Deichmann rozsianych po całym kraju. Zajrzyj za kulisy naprawdę dużej wdrożenia i zobacz, jak Internet Biznesowy może odmienić oblicze każdej firmy.
    Zobacz case study
  • Oddział Maflow firmy Boryszew S.A. w Tychach jest producentem komponentów gumowych i plastikowych stosowanych w systemach klimatyzacji samochodowej. Firma poszukiwała rozwiązania, które umożliwiłoby stałą, bezpieczną i bezawaryjną komunikację pomiędzy jej oddziałami na całym świecie.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...