Case study
Niezawodna komunikacja głosowa
w miastach i na terenach wiejskich dla
CORTEVA
AGRISCIENCE

O firmie

Corteva Agriscience to międzynarodowy koncern zajmująca się produkcją środków ochrony roślin, nasion, inokulantów oraz cyfrowych rozwiązań dla rolnictwa.

Firma jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie ochrony i genetyki roślin na świecie. Prowadzi badania i stale rozwija oraz udoskonala technologie służące rolnictwu. Najwyższej jakości środki ochrony roślin, nasiona kukurydzy, rzepaku i innych upraw oraz dodatki paszowe firmy Corteva są dostępne w niemal 100 krajach.

Zdaniem Klienta

Współpracując z T-Mobile zagwarantowaliśmy sobie niezawodną komunikację w najważniejszych lokalizacjach, jak również na terenach wiejskich. Stabilny zasięg jest kluczowym elementem dla prowadzonej przez nas działalności, dlatego tak ważne było stworzenie platformy głosowej zapewniającej ciągłość połączeń również w przypadku awarii.

T-Mobile wykazał się dużą elastycznością uwzględniającą plany biznesowe naszej spółki na nachodzące lata. Ważne było potraktowanie trzech odrębnych spółek jako grupy i zaproponowanie jednolitej oferty. Cieszymy się, że nasza współpraca, to również doradztwo.

Sławomir Kutrys

Operational & Content Marketing Manager

Podjęte
wyzwanie

Na polskim rynku, Corteva Agriscience to grupa trzech spółek, które od wielu lat korzystały z usług T‑Mobile.

Na gruncie negocjacji prowadzonych przez centralę firmy w lipcu 2020 roku, spółka zdecydowała się na wybór innego operatora, by powrócić do nas w listopadzie tego samego roku.

Czego poszukiwał Klient?

Partnera biznesowego, który w pełni zrozumie potrzeby biznesowe grupy, umiejętnie dostosuję się do aktualnych wymagań, w tym zagwarantuje nieprzerwany dostęp do sieci komórkowej na terenie warszawskiego biura.

Ze względu na charakter firmy wymagany był też dobry zasięg sieci komórkowej na terenach wiejskich.

Ważnym czynnikiem było potraktowanie trzech odrębnych spółek jako grupy i zaproponowanie jednolitej oferty, która będzie fundamentem w momencie połączenia spółek w jedną w roku 2022.

Klient poszukiwał systemu telefonii biurowej, który pozwala na likwidację telefonii stacjonarnej z zachowaniem numeracji. Co okazało się szczególnie istotne w momencie przeniesienia pracowników do pracy z biura do domów. Do działań komunikacji wewnętrznej Klienta niezbędna była również platforma do wysyłki SMS-ów do pracowników.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • panel Klienta Dostęp do panelu Klienta, umożliwiający samodzielne dopasowanie parametrów usług do aktualnych potrzeb
  • zasięg Stabilny zasięg sieci w kluczowej dla Klienta lokalizacji i terenach wiejskich
  • przekierowanie ruchu Możliwość przekierowania ruchu między lokalizacjami
  • platforma sms Dostęp do platformy do wysyłki SMS-ów
  • skalowanie Możliwość łatwej skalowalności rozwiązania
  • numeracja biurowa Zachowanie numeracji biurowej przy jednoczesnej likwidacji telefonów stacjonarnych
  • opiekun Bieżący kontakt z opiekunem, który doskonale zrozumie potrzeby Klienta i zaproponuje najkorzystniejsze, często niestandardowe rozwiązanie

Zastosowane rozwiązania i technologie

Platforma Głosowa Grupa
i Trakt

T-Mobile zaoferował Klientowi usługę profesjonalnej platformy głosowej opartej na dwóch redundantnych, dedykowanych łączach, gwarantujących ciągłość działania usługi oraz płynne przekazywanie połączeń w przypadku awarii jednego z nich.

  • Możliwość masowej wysyłki personalizowanych komunikatów SMS i MMS, służących komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej.
  • Wirtualna recepcja, panel administracyjny, nagrywanie rozmów, zaawansowany model telekomunikacyjny.
  • Łatwa integracja z aplikacjami firmowymi, np. CRM, Microsoft Exchange.
Platforma Głosowa
Usługi mobilne i stacjonarne

Usługi mobilne i stacjonarne

Płynne przeniesienie do sieci T-Mobile około 100 kart SIM. Dzięki stabilnej, niezawodnej i wydajnej infrastrukturze sieciowej, Klient nie odczuwa trudności z dostępem do sieci. Dodatkowo przeprowadzono transfer wszystkich numerów stacjonarnych od dotychczasowego dostawcy usług.

Platforma samoobsługowa eSerwis

Klient uzyskał dostęp do panelu administracyjnego, za pomocą którego posiada zdalny dostęp do usług, dzięki czemu może samodzielnie, w dowolnym momencie, dostosować wybrane parametry do swoich potrzeb.

Platforma samoobsługowa eSerwis

Korzyści dla Klienta

Stabilny zasięg sieci

Gwarancja nieprzerwanego dostępu do sieci komórkowej zarówno na terenie warszawskiego biura, jak i na terenach wiejskich.

Elastyczne dostosowanie oferty

Dzięki dostępowi do panelu administracyjnego eSerwis, Klient może samodzielnie, w dowolnym momencie, dostosowywać wybrane parametry usług do swoich potrzeb.

Ciągłość świadczonych usług

Pełna redundancja zapewnia ciągłość pracy nawet w przypadku awarii, czynności technicznych lub innych zdarzeń losowych (gwarantowane SLA).

Płynne przeniesienie sieci

Sprawne przeniesienie do sieci kilkuset kart SIM przy zachowaniu dotychczasowej numeracji biurowej oraz jednoczesnej likwidacji telefonów stacjonarnych.

Wydajna infrastruktura

Dzięki wydajnej infrastrukturze usługa jest w pełni skalowalna i przygotowana na zwiększenie liczby lokalizacji i pracowników.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

  • Boryszew S.A. oddział Maflow w Tychach to producent gumowych oraz plastikowych elementów wykorzystywanych w samochodowych klimatyzacjach. Firma poszukiwała rozwiązania umożliwiającego stałą, bezpieczną i bezawaryjną komunikację pomiędzy oddziałami na całym świecie.
    Zobacz case study
  • Efektywna kontrola i zarządzanie miejscami parkingowymi dla autokarów turystycznych oraz pojazdów osób niepełnosprawnych dzięki NB-IoT.
    Zobacz case study
  • Zapewnienie gotowego środowiska pracy biurowej, składającego się ze sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wsparcia technicznego.
    Zobacz case study
  • Wzmocnienie środowiska pracy dla oprogramowania twórcy jednej z największych platform e-commerce w Polsce, dzięki wdrożeniu rozwiązań Data Center w modelu IaaS.
    Zobacz case study
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...