Case study
Zapewnienie ciągłości działania aplikacji moBiLET dzięki wdrożeniu rozwiązania
MetroCluster

O firmie

Mobile Traffic DATA Sp. z o.o. tworzy i rozwija innowacyjne technologie informatyczne.

Na polskim rynku są pionierami w dziedzinie świadczenia usług z zakresu wykorzystania smartfonów do płatności za faktyczny czas postoju w strefach parkowania. Aktualnie ich flagowy produkt – aplikacja moBiLET – obejmuje zasięgiem ponad 200 miast w całej Polsce, oferując usługi związane z płatnym parkowaniem, komunikacją miejską czy kolejową komunikacją dalekobieżną. Aplikację można bezpłatnie pobrać z internetu.

Zdaniem Klienta

Posłuchaj rozmowy z Mateuszem Wojtczakiem
Managerem Projektu moBiLET

 

Podjęte
wyzwanie

Wyzwaniem dla twórców aplikacji moBiLET było zapewnienie płynności działania, odporności na awarie i ciągłości świadczenia usług przez 24 godziny na dobę.

To szczególnie ważne, gdyż użytkownicy sięgają po moBiLET w sytuacjach, gdy natychmiastowo muszą kupić bilet autobusowy bądź opłacić miejsce parkingowe.

Brak dostępu do usługi oznacza dla nich duży stres oraz realne ryzyko mandatu lub innej kary finansowej.

To w konsekwencji powoduje utratę klientów, straty wizerunkowe, a także pogorszenie relacji z partnerami biznesowymi i bankami, które wspierają tę usługę.

Podjęte wyzwanie

Zastosowane rozwiązania i technologie

Korzyści dla Klienta

Ikona ciągłości działania aplikacji

Zapewnienie ciągłości działania aplikacji

SLA (Service Level Agreement) na poziomie 99,999%, – gwarancja niedostępności usługi na poziomie maksymalnie około 5 minut w skali całego roku.

Ikona ochrona przed awariami

Ochrona przed awariami

całkowita odporność na awarie lub niedostępność infrastruktury oraz sieci.

Ikona bezpieczeństwo i niezawodność usług

Bezpieczeństwo i niezawodność usług

gwarancja bezprzerwowego działania aplikacji moBiLET oraz bezpieczeństwa transakcji.

Do pobrania

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych
Klientów

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...