Unified Communications

Ujednolicona komunikacja zdalna dzięki Unified Communications.

To usługa dostępna na dowolnych urządzaniach (komputery, smartfony, tablety, telefony IP), pozwalająca zintegrować wiele rozproszonych kanałów komunikacyjnych w jeden spójny i wydajny system. W ramach narzędzia udostępniamy usługi głosowe w jakości HD Voice, połączenia video w standardzie HD, czat, komunikator, status dostępności oraz wirtualną centralę abonencką.

 

W ramach usługi pomożemy Ci zwymiarować i dopasować łącze transmisji danych do Twoich potrzeb, przeprowadzimy pełne wdrożenie oraz przeszkolimy Cię z obsługi narzędzi.
Przed podjęciem decyzji możesz przetestować usługę bez kosztów oraz zobowiązań.

Ujednolicona komunikacja zdalna

Kompleksowe
rozwiązanie

Dzięki Unified Communications zamiast z wielu rozproszonych narzędzi, korzystasz z jednego zintegrowanego rozwiązania realizującego poniższe usługi:

  • telefon IP (możesz go kupić w ramach usługi),
  • czat,
  • status obecności – funkcja informująca o bieżącym statusie każdego kontaktu na liście, na podstawie jego aktywności w danym momencie,
  • komunikator T-Mobile – aplikacja na komputer i urządzenia mobilne,
  • głos i wideo w standardzie HD,
  • współdzielenie pulpitu,
  • wideokonferencje dla połączeń trójstronnych w rozdzielczości HD,
  • transfer plików.
Unified Communications
Unified Communications

Możliwości

Prezentacja statusu

Natychmiastowa informacja o dostępności poszczególnych pracowników pozwala oszczędzić czas i efektywnie kierować komunikację.

Prezentacja statusu
Komunikator T-Mobile

Komunikator T-Mobile

Aplikacja na urządzenia stacjonarne i mobilne zapewniająca, w zależności od wybranej opcji, dostęp do połączeń głosowych, czatu, połączeń grupowych oraz udostępniania ekranu – jednolity interface bez względu na urządzenie, z którego aktualnie korzystasz.

Połączenia grupowe

W dowolnym momencie możesz przekształcić czat lub połączenie głosowe w konferencję, dołączając do niej innych użytkowników. Możesz również zaplanować wydarzenia cykliczne i rozesłać na nie zaproszenia e-mailem.

Prosty i intuicyjny panel do zarządzania usługą

Prosty i intuicyjny panel do zarządzania usługą

Konfiguracja usługi, mimo bogatych funkcjonalności jest prosta dzięki dedykowanemu panelowi administracyjnemu, dostępnemu z poziomu przeglądarki internetowej.

Pakiety

W ramach Unified Communications Firma dostępne są dwa pakiety:

  • Funkcjonalność

    UC Firma Silver

    UC Firma Silver

    UC Firma Gold

    UC Firma Gold

  • Numeracja dostępowa stacjonarna

  • Numeracja dostępowa mobilna

  • IVR

  • Grupy huntingowe

  • Grupy picupowe

  • Telekonferencje

    dostępne za dodatkową opłatą

  • Music on Hold

  • Video on Hold

Pakiety

Istnieje również możliwość dopasowania odpowiednich funkcjonalności do potrzeb danego pracownika, które zapewniają pakiety UC Kont:

  • Funkcjonalność

    UC Biznes VoIP

    UC Premium VoIP

    UC Biznes (Audio)

    UC Biznes (Video)

  • Komunikator T-Mobile dla PC

    dostępny za dodatkową opłatą

    Windows/Mac

    Windows/Mac

    Windows/Mac

  • Komunikator T-Mobile dla urządzeń mobilnych

    iOS/Android

    iOS/Android

  • Połączenia głosowe

    Telefon IP lub aplikacja Komunikator T-Mobile dla PC

    Telefon IP lub aplikacja Komunikator T-Mobile dla PC oraz urządzenia mobilne

    Telefon IP lub aplikacja Komunikator T-Mobile dla PC

    Telefon IP lub aplikacja Komunikator T-Mobile dla PC oraz urządzenia mobilne

  • Wideorozmowy

  • Współdzielenie pulpitu

  • Czat i dostępność

  • Historia połączeń

  • Książka telefoniczna

  • Przesyłanie plików

  • Fax2Mail

    dostępne za dodatkową opłatą

    dostępne za dodatkową opłatą

    dostępne za dodatkową opłatą

    dostępne za dodatkową opłatą

  • Panel użytkownika (www)

  • Łącze dostępowe

    Internet, łącze dedykowane

    Internet, łącze dedykowane

    Internet, łącze dedykowane

    Internet, łącze dedykowane

  • Modele telefonów IP

    informacja dostępna u opiekuna handlowego

    informacja dostępna u opiekuna handlowego

    informacja dostępna u opiekuna handlowego

    informacja dostępna u opiekuna handlowego

Zalety
produktu

Bezpieczeństwo

Usługa jest szyfrowana i osadzona
w Centrum Przetwarzania Danych T-Mobile.

Prostota

Jeden numer dostępowy
na wszystkie urządzenia.

Wdrożenie
w ramach usługi

Cały proces - od poznania potrzeb do instalacji urządzeń na biurku jest po stronie T-Mobile.

Szybki start

Nie musisz instalować dodatkowych systemów, zawierać umów serwisowych czy kupować centrali telefonicznej.

Redukcja kosztów

Nie musisz utrzymywać wielu systemów oraz aplikacji.

Adaptacyjność

Dostosowuje się do parametrów kanału komunikacji i łatwo ją rozbudować.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane
treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
1-4 minut

5 sekretów skutecznej współpracy w rozproszonym zespole

1-4 minut

Inteligentne narzędzia do efektywnej współpracy

Pytania
i odpowiedzi

Moi pracownicy pracują w modelu rozproszonym: z biura lub z domu. W jaki sposób mogę zapewnić efektywne kierowanie połączeń na ich telefony tak aby nie tracić leadów sprzedażowych?

Usługa Unified Communications jest w pełni skalowalna i pozwala korzystać z niezbędnych narzedzi komunikacyjnych. Unified Communications Firma oferuje możliwość działania pod jednym numerem dostępowym, a połączenia przychodzące mogą być dystrybuowane do osób, pracujących zdalnie poza siedzibą firmy, w sposób niezauważalny dla dzwoniącego i bez dodatkowych opłat. Użytkownicy mają również możliwość ustawienia przekierowań połączeń w godzinach roboczych, jak i poza godzinami pracy, a także mogą zostać członkami grup wywoławczych, w przypadku jeżeli nie posiadają w danej chwili możliwości odebrania połączenia, może to zrobić za nich ich współpracownik, tak aby nie utracić cennego leadu sprzedażowego.

W mojej firmie pozwalamy pracownikom korzystać z prywatnych telefonów komórkowych refundując im koszty rozmów. W jaki sposób
mogę zapewnić każdemu z nich dostęp do tego samego zestawu narzędzi telekomunikacyjnych bez względu na model urządzenia z jakiego korzysta?

Narzędzie do komunikacji zależne jest od preferencji użytkownika. Rozwiązanie Unified Communications jest w pełni elastyczne, działające w modelu Bring Your Own Device. W zależności od wybranego typu subskrypcji użytkownik posiada możliwość korzystania z dedykowanej aplikacji Komunikator T-Mobile, dostępnej na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android oraz iOS.

Działalność, którą prowadzę wymaga rejestrowania połączeń telefonicznych z moimi Klientami. Czy usługa UC pozwoli mi to zapewnić?

Na indywidualne życzenie istnieje możliwość wdrożenia usługi rejestracji i archiwizacji połączeń głosowych. Rozwiązanie to jest wyceniane indywidualnie pod konretne wymagania Klienta.

Posiadam już dużą ilość telefonów IP, których nie chcę się pozbywać. Czy mogę je wykorzystać w usłudze UC?

W usłudze Unified Communications Konto posiadają Państwo możliwość korzystania z własnych aparatów telefonicznych. W ramach wdrożenia usługi oferujemy również dodatkową możliwość skonfigurowania aparatu, aby ułatwić Państu proces implementacji usługi na wskazanych urządzeniach.

Produkty
uzupełniające

Zobacz wszystkie produkty związane z Telefonią i komunikacją

Storage

...