RCS czyli MMS 2.0

-nowy standard w Mobile Advertising

Zapytaj o ofertę

Dlaczego warto skorzystać z usługi chatu RCS?

Możesz wzbogacić komunikaty do swoich klientów o grafiki wysokiej rozdzielczości, gif, video i karuzelę.

Pomożemy Ci jeszcze lepiej dostosować treść wiadomości do zainteresowania odbiorców.

Zweryfikowany nadawca wzbudza zaufanie odbiorców.

Treści wiadomości nie ogranicza już limit 160 znaków.

RCS pozwala na bezpieczną komunikację end-to-end: tylko nadawca i odbiorca mogą odczytać przesyłane wiadomości.

Zapytaj o ofertę

Typy wiadomości RCS

Wiadomość tekstowa

Wiadomości RCS mogą zawierać funkcję sugestii oraz sugerowane akcje dla szybkich odpowiedzi. Są ograniczone do 1000 znaków.
  • Możesz wysłać plik do swoich klientów, wprowadzając adres URL pliku. Rozmiar pliku jest ograniczony do 100 MB, a adres URL pliku może mieć maksymalnie 2048 znaków.
  • Obsługiwane formaty plików to: PDF, JPG, JPEG, GIF, H263, M4V, MP4, MPEG-4, MPEG, WEBM.
Czytaj więcej

Bogata karta

Są to wiadomości multimedialne, które umożliwiają wysyłanie obrazów, przycisków i sugestii dotyczących odpowiedzi i działań klientów.
Wiadomości mają formę interaktywnej karty. Klienci mogą kliknąć link na karcie, aby wyświetlić witrynę lub produkt.

Bogate karty zawierają następujące elementy:
  • tytuł,
  • tekst do 2000 znaków,
  • obraz lub wideo (obsługiwane formaty plików to: PDF, JPG, JPEG, GIF, H263, M4V, MP4, MPEG-4, MPEG, WEBM).
Czytaj więcej

Karuzela

Karuzele umożliwiają wysyłanie wielu poziomych bogatych kart z elementami rozszerzonymi w jednej wiadomości.Wyświetlają poziome multimedia u góry karty z elementami rozszerzonymi.

Odbiorcy mogą korzystać z przewijania w poziomie, aby je przeglądać i podejmować działania dla poszczególnych kart rozszerzonych.
Czytaj więcej

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Zalety chatu RCS

Zaawansowane targetowanie

Precyzyjne dotarcie do użytkowników dzięki użyciu wielu czynników, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, system operacyjny telefonu, zainteresowania etc.

Bezpośredni kontakt

Dostęp z reklamą bezpośrednio do aplikacji tekstowej na telefonie Klienta (SMS, MMS, RCS).

Jeden produkt – trzy usługi

  • Geolokalizacja użytkowników.
  • Geotrapping użytkowników.
  • Push (wysłanie komunikacji do zdefiniowanej grupy docelowej).

Przykładowe zastosowania wiadomości RCS

Nowoczesna komunikacja marketingowa dla Twojego biznesu

Nowy wymiar komunikacji marketingowej! Interaktywne, zautomatyzowane i personalizowane wiadomości wprost do obecnych i potencjalnych klientów Twojej firmy. Szybko i łatwo przesyłaj informacje o nowych produktach i ofertach specjalnych oraz rozwijaj nowy kanał sprzedaży dzięki usłudze RCS A2P  (ang. Rich Communication Services).

Czat RCS nowym kanałem sprzedaży w Twojej firmie

Automatyzuj sprzedaż i buduj nowy kanał sprzedażowy dzięki usłudze RCS A2P. Zakup Twoich produktów może być dostępny dzięki prostym, interaktywnym rozwiązaniom z poziomu telefonu klientów Twojej firmy. Szybko i łatwo przesyłaj informacje o nowych produktach i ofertach specjalnych oraz rozwijaj nowy kanał sprzedaży dzięki usłudze RCS A2P . 

Interaktywny czat do obsługi Twoich klientów

Łatwo i interaktywnie odpowiadaj na pytania klientów oraz rozwiązuj problemy za pośrednictwem czatu. Dzięki usłudze RCS A2P możesz zautomatyzować proces obsługi klienta.

Komunikacja spełniająca wymogi formalne za pośrednictwem wiadomości RCS

Komunikacja klienta wymaga spełnienia wymogów formalnych, zachowania odpowiednich procedur lub podpisywania dokumentów? To możliwe nawet z poziomu smartfona dzięki usłudze RCS A2P  (ang. Rich Communication Services).

Reklama RCS - pytania i odpowiedzi

1. Kto ma dostęp do RCS?
2. Czy RCS wymaga instalowania dodatkowych aplikacji?
3. Jak aktywować usługę RCS na swoim telefonie?
4. Co się stanie jeśli mój odbiorca nie ma włączonej usługi RCS?

Produkty uzupełniające

Reklama Mobilna

Sprawdź szczegóły

Centrum SMS, MMS oraz RCS A2P

Sprawdź szczegóły

Analiza Ruchu Big Data

Sprawdź szczegóły