Mobile Device Management

Służbowe urządzenia mobilne pod kontrolą dzięki Mobile Device Management (MDM).

Telefon komórkowy w dzisiejszych czasach to zwykle mały, podręczny komputer, na którym nierzadko znajdują się cenne dane firmowe.
Zadaniem usługi MDM jest umożliwienie kontroli i decydowania o sposobie korzystania przez pracowników z urządzeń mobilnych, dzięki czemu podnosisz poziom bezpieczeństwa danych firmowych. Teraz to Ty decydujesz z jakich usług, aplikacji i konfiguracji mogą korzystać pracownicy.

Funkcje

Już
od
10
zł netto / mies.
za urządzenie
z kartą SIM
  • Parametry
    techniczne

  • Model świadczenia

    Flota urządzeń hostowana i prywatna.

  • Sposób świadczenia

    • hosting dedykowany,
    • instalacja na serwerze klienta
      (on-site).

  • Sposób zarządzania

    • zarządzanie zasobami,
    • aplikacjami,
    • bezpieczeństwem,
    • dostępem do danych na
      urządzeniach mobilnych.

  • Technologia

    logo techStep
  • Opcje usług

    • szkolenia,
    • darmowe testy,
    • pełne wparcie na każdym etapie
      wdrożenia,
    • rekonfiguracja.

  • Funkcje

    • zdalne zarządzanie,
    • zabezpieczenie przed wyciekiem danych,
    • lokalizowanie urządzeń mobilnych,
    • oddzielenie danych służbowych od prywatnych (kontenery),
    • monitorowanie,

    • integracja z wieloma systemami operacyjnymi,
    • zaawansowana konfiguracja,
    • blokada połączeń i SMS-ów Premium,
    • zaawansowane raporty.

Rozwiązania
uzupełniające

Zalety
produktu

Eliminacja
dodatkowych kosztów

Blokada aktywacji usług dodatkowych i premium (roaming, płatne aplikacje, SMSy premium, itp).

Bezpieczeństwo
urządzeń mobilnych

Błyskawiczna reakcja w razie zagrożenia oraz zdalna blokada i czyszczenie danych w przypadku zgubienia lub kradzieży.

Elastyczność

Usługa dostępna w chmurze, łatwa integracja, skalowalna oraz indywidualna konfiguracja.

Poznaj sukcesy
naszych Klientów

Materiały
do pobrania

  • T Business: Cyberochrona dla firm

  • Infografika - 15 najczęstszych (cyber) błędów firm

  • Infografika - 6 najczęstszych (cyber) błędów pracowników

  • Raport - Bezpieczeństwo telefonów służbowych

  • eBook - Najczęstsze błędy popełniane przez administratorów IT

  • Matryca funkcjonalności MDM

  • T Business: NIS 2 - rewolucja w obszarze cyberbezpieczeństwa

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Polecane treści

Zobacz wszystkie artykuły w strefie wiedzy
2-5 minut

6 trendów w ICT, które zmienią świat biznesu w roku 2017

1-3 minuty

Infrastruktura IT – niezbędny element rozwoju Twojej firmy

1-3 minuty

Poznaj aplikację Mobile Device Management (MDM)

Pytania
i odpowiedzi

Czy system MDM obsługuje wyłącznie urządzenia z systemem Android?

Nie, MDM obsługuje wszystkie systemy operacyjne – Android, iOS, Windows jak i macOS.

Jakie dane zawierają raporty o zarządzanych urządzeniach?

Raporty zawierają wiele przydatnych informacji takich jak np.: model urządzenia, wersje systemu operacyjnego zainstalowanego, listę aplikacji zainstalowanych na urządzeniu, numer seryjny karty SIM czy choćby zajętej pamięci w urządzeniu.

Jakie informacje są dostępne w zakresie monitorowania lokalizacji?

MDM umożliwia monitorowanie lokalizacji na podstawie danych pobranych z urządzenia. Dla każdego urządzenia dostępna jest informacja o ostatnio pobranej pozycji na mapie, wstecznie do 20 poprzednich lokalizacji urządzenia.

Czy w systemie MDM możemy wymusić specjalne restrykcje dotyczące haseł?

W systemie MDM możemy zdefiniować wymóg wpisywania hasła przy uruchamianiu urządzenia, stopień skomplikowania hasła (np. znaki specjalne) oraz zdefiniować czas, po którym następuje automatyczna blokada wymuszająca ponowne wpisanie hasła.

Co można zrobić w przypadku kradzieży lub zagubienia telefonu?

W przypadku kradzieży lub zagubienia telefonu możemy dzięki usłudze MDM zdalnie zablokować urządzenie, wyczyścić dane czy zlokalizować urządzenie na mapie lub wyświetlić komunikat osobie, która znalazła urządzenie.

Czy w systemie MDM można blokować korzystanie z Wi-Fi?

Oczywiście, opcje kontroli Wi-Fi umożliwiają blokadę interfejsu Wi-Fi, blokadę automatycznego łączenia do punktów dostępowych oraz blokada ręcznej konfiguracji Wi-Fi.

Czy w systemie MDM można zablokować określone funkcje telefonu?

Tak, istnieje wiele możliwość zablokowania wielu funkcji telefonu, jak: łączność Bluetooth, blokada aparatu czy dostęp do systemu GPS.

Czy w systemie MDM możliwa jest moderacja aplikacji na urządzeniu?

System MDM umożliwia stworzenie listy dozwolonych i niedozwolonych aplikacji oraz ciche ich usuwanie z urządzeń. Dodatkowo można stworzy wewnętrzny sklep
z dozwolonymi aplikacjami.

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?