Jeden Numer
Telefonia i komunikacja

Jeden
Numer




Nie chcesz wybierać między telefonią stacjonarną a mobilną?
Chcesz mieć pewność, że Klienci dodzwonią się do firmy,
nawet jeśli Twoi pracownicy znajdują się poza biurem?
Chcesz sprawnie kontaktować się z klientami za pomocą
SMS-ów, MMS-ów i faksu?
Chcesz mieć możliwość nagrywania firmowych rozmów telefonicznych?

 

Pozwól swoim klientom na stały kontakt z firmą za pomocą jednego numeru.

Skorzystaj ze zintegrowanego, wygodnego rozwiązania wykorzystującego różne sposoby komunikacji.

 

ZASTOSOWANIE JEDNEGO NUMERU

Usługa uprości komunikację z Twoją firmą oraz przyspieszy proces wewnętrznej i zewnętrznej wymiany informacji, dzięki połączeniu telefonii stacjonarnej z komórkową i zespoleniu ich jednym numerem telefonu. Wybierając jeden numer, Twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi osobami, a Ty i Twoi pracownicy będziecie mogli z jednego numeru oddzwaniać, wysyłać wiadomości tekstowe SMS i MMS), głosowe, video oraz faksy do wielu użytkowników jednocześnie. Będziesz mógł zdecydować także o tym, czy chcesz rejestrować rozmowy realizowane w ramach usługi tak, aby później móc je odsłuchać.

 

CO WYRÓŻNIA JEDEN NUMER?

Będziesz mógł sam zarządzać systemem komunikacji w Twojej firmie, dzięki unikalnemu rodzajowi centralki telefonicznej pozwalającej na korzystanie z telefonii stacjonarnej i mobilnej na tym samym poziomie oraz dzięki możliwości masowych wysyłek wiadomości SMS, MMS i faksów. Jeden system pozwoli Ci na jednoczesną obsługę wielu klientów oraz bezpłatne przekierowywanie połączeń miedzy telefonią stacjonarną a komórkową. Nagrasz i odsłuchasz dowolną rozmowę realizowaną w ramach usługi.

 

 ZOBACZ JAKIE SĄ KORZYŚCI USŁUGI JEDEN NUMER

 



Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

    • Dzięki opłatom abonamentowym zapłacisz mniej za komunikację w firmie i nie będziesz ponosił dodatkowych opłat za utrzymanie usługi. Poprzez możliwość zarządzania wszystkimi narzędziami w panelu administracyjnym, korzystanie z usługi jest bardzo wygodne. Opcja wysyłania grupowych SMS-ów oraz dzwonienia z tego samego numeru ułatwia kontakt zarówno wewnątrz firmy jaki i z Klientami.
    • Możesz aktywować jeden lub więcej numerów dostępowych (wszystkich lub tylko wybranych pracowników) dostosowując usługę do potrzeb Twojej firmy.
    • Niezależnie od urządzenia, będziesz stale dostępny dla Twoich klientów.
  • Nie będziesz potrzebował sztabu ludzi do wdrożenia i użytkowania usługi. Wszystko, czego potrzebujesz, będziesz mógł zrobić sam.
  • Będziesz miał możliwość przeglądu korespondencji i budowania bazy klientów, dzięki archiwizacji wiadomości na bezpiecznym serwerze T-Mobile.
  • Dzięki zintegrowaniu wielu narzędzi w jeden system i jeden numer podniesiesz jakość obsługi klienta.
  • Zabezpieczysz swój biznes za pomocą rejestrowania rozmów w ramach usługi.
  • Masz pewność, że zarządzanie całą numeracją (komórkową i stacjonarną) będzie się odbywać z poziomu jednego panelu WWW.
  • Oferujemy Twojej firmie darmowe aktualizacje usługi.
  • Zapewniamy Ci szybkie i bezproblemowe wdrożenie usługi.