Case study

Strategiczne partnerstwo i optymalizacja komunikacji biznesowej
Tide Software

O firmie

Tide Software to wiodący polski dostawca platformy CPaaS.

Dzięki zaawansowanemu narzędziu Tide Platform, klienci firmy mogą integrować komunikację poprzez SMS/MMS/RCS, e-mail, komunikatory (WhatsApp, Messenger), wiadomości głosowe (VMS), infolinię oraz autorski system call center.

Tide Software obsługuje rocznie ponad 3 miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych, w tym 1 miliard połączeń głosowych, 1,5 miliarda wysłanych wiadomości SMS, 600 milionów e-maili oraz ponad 155 milionów wiadomości MMS.

Zdaniem Klienta

Współpraca z T-Mobile to przykład strategicznego partnerstwa spółki technologicznej i operatora, dzięki któremu klienci biznesowi otrzymują kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne. Nasza firma poszukiwała silnego partnera, który zapewni infrastrukturę telekomunikacyjną oraz kompleksowe usługi w zakresie wysyłki wiadomości i realizacji połączeń głosowych. T‑Mobile, dzięki zaawansowanej infrastrukturze i niezawodności, idealnie wpisał się w nasze potrzeby. Z kolei Tide Software dostarczyło klientom T‑Mobile dodatkowe usługi, takie jak rotacja numeracją, co pozwoliło istotnie zwiększyć dodzwanialność u klientów i poprawić efektywność ich działań.

Jolanta Hryniewicka

Wiceprezes Zarządu Tide Software

Podjęte
wyzwanie

Tide Software należy do grona dostawców rozwiązań technologicznych m.in. dla T‑Mobile. W odpowiedzi na dynamicznie rosnącą liczbę klientów spółka technologiczna przy współpracy z T‑Mobile poszukiwała rozwiązań zwiększających możliwości swojej infrastruktury komunikacyjnej.

Kluczowym wyzwaniem było połączenie infrastruktury i usług T‑Mobile z nowatorską technologią telekomunikacyjną Tide Software.

Czego poszukiwał partner?

Tide Software potrzebowało dostawcy stabilnej infrastruktury telekomunikacyjnej, który zagwarantowałby sprawną wysyłkę wiadomości i realizację połączeń głosowych.

Współpraca ta umożliwiła z kolei T‑Mobile rozszerzenie oferty o rozwiązania od Tide Software, zwiększające skuteczność działań klientów.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Stabilność usług
    telekomunikacyjnych
  • Dostęp do zaawansowanej
    infrastruktury
  • Zapewnienie bezpieczeństwa
    danych

Wdrożone rozwiązania i technologie

Zalety
i korzyści

Zoptymalizowana komunikacja

Zwiększona efektywność, dzięki integracji rozwiązań Tide Software i infrastruktury T‑Mobile.

Wzrost skuteczności kampanii

Uproszczenie oraz wydajniejsze zarządzanie kampaniami z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi.

Nowoczesne rozwiązania

Wzbogacenie oferty klienta o innowacyjne narzędzia telekomunikacyjne SMS/MMS pozwalające na najwyższej jakości komunikację biznesową.

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Masz pytania lub potrzebujesz ofertę?

Skontaktuj się z doradcą

Sukcesy naszych Klientów

Dzień dobry!
w czym możemy pomóc?
5000
...