Unified Communications
Telefonia i komunikacja

Unified
Communications





Chcesz usprawnić komunikację w firmie?
Twoi pracownicy muszą mieć narzędzie pozwalające
im uczestniczyć w procesach biznesowych z każdego
miejsca i w każdej chwili?
Chcesz zachować ciągłość pracy?

 

Unified Communications jest szybkim i wydajnym systemem umożliwiającym współpracę  – komunikację, wymianę plików i współdzielenie zasobów.

Zamiast z wielu rozproszonych kanałów, korzystasz z jednego zintegrowanego rozwiązania, gdzie tylko chcesz i kiedy chcesz.

 

ZASTOSOWANIE UNIFIED COMMUNICATIONS

Unified Communications pozwoli zintegrować wiele rozproszonych kanałów komunikacyjnych w jeden system. W ramach kompletnej platformy otrzymujesz: usługi głosowe, video w standardzie HD, czat, komunikator i inne funkcjonalności przenoszące pracę stacjonarną w wymiar nieograniczonej mobilności. W ten sposób zwiększasz produktywność pracowników, a tym samym efektywność działania całej Firmy. Zachowujesz ciągłość komunikacji – poprawisz współpracę na każdym szczeblu organizacji oraz usprawnisz procesy biznesowe.

 

CO WYRÓŻNIA UNIFIED COMMUNICATIONS?

Otrzymujesz nie tylko platformę komunikacyjną ale również szybkie i kompleksowe wdrożenie rozwiązania – pokażemy Twoim pracownikom jak korzystać z Unified Communications i przekonamy ich do zalet nowego systemu.
Do Twojej usługi oferujemy łącze, dostosowane do potrzeb platformy, które pozwoli Ci optymalnie wykorzystać jej potencjał. Usługa Unified Communications dostępna jest w chmurze. Nie musisz ponosić kosztów związanych z zakupem sprzętu – na Twoje życzenie wykorzystamy i zoptymalizujemy istniejącą infrastrukturę. Przed podjęciem decyzji możesz przetestować usługę, a potem korzystać z niej bez ograniczeń (nie limitujemy liczby pracowników, którzy mogą używać Unified Communications).

 

OBEJRZYJ FILM O USŁUDZE UNIFIED COMMUNICATIONS

 

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

    • Nie tracisz cennych minut na przełączanie się między urządzeniami i konfigurowanie połączeń – w skali firmy to oszczędność wielu godzin.
    • System umożliwia gromadzenie wiedzy w organizacji (np. nagrywanie szkoleń i spotkań), co zapewnia ciągłość i usprawnienie przepływu informacji.
    • Każdy pracownik Twojej firmy uczestniczy w procesach biznesowych o każdej porze i z dowolnego miejsca, zachowując pełen komfort.
  • Jesteś cały czas „na bieżąco”, podróże służbowe nie są już przeszkodą, nie wyłączają Cię z komunikacji (usługa pozwala na korzystanie z aplikacji firmowych także na  prywatnych urządzeniach mobilnych: laptopie, smartfonie, tablecie czy telefonie IP.
  • Usługę możesz wykorzystać także do komunikacji zewnętrznej i automatyzacji obsługi klienta.
    • Rozwiązanie dostępne na wszystkie systemy, możliwość wykorzystania istniejącego sprzętu i infrastruktury technicznej (łącza, centrale, serwery) oraz włączenia obecnych numerów stacjonarnych do usługi.
    • Dzięki osadzeniu usługi w Centrum Danych T-Mobile cała komunikacja jest szyfrowana i bezpieczna (brak zagrożeń związanych z korzystaniem z produktów dostępnych publicznie).
    • Odciążenie działu IT – to my wykonamy pracę związaną z wdrożeniem usługi – od poznania Twoich potrzeb po postawienie telefonów na biurku.
  • Automatyczne dostosowywanie się rozwiązania do parametrów kanału komunikacji (algorytmy adaptacyjne).
    Możliwość przetestowania Unified Communications przed podjęciem decyzji o wdrożeniu usługi.
  • Dostęp do panelu administracyjnego umożliwiającego zarządzanie uprawnieniami i dodawanie pracowników.