INFOLINIA
Telefonia i komunikacja

INFOLINIA








Chcesz podnieść prestiż firmy i jakość obsługi Klientów 
umożliwiając im wygodny kontakt z  Twoją firmą?
Szukasz rozwiązania, dzięki któremu będziesz mógł
sprzedawać swoje produkty i usługi przez telefon?

Infolinia umożliwi Ci sprawną obsługę Klientów oraz sprzedaż produktów i usług zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym.

 

ZASTOSOWANIE INFOLINII

Podstawowe i niezawodne rozwiązanie pomagające Klientom skontaktować się z Twoją firmą poprzez numery 0-800 i 0-801. Dzięki infolinii będziesz mógł założyć Call Center, Biuro Obsługi Klienta lub rozpocząć telefoniczną sprzedaż swoich produktów i usług, zarówno w Polsce jak i za granicą.

 

CO WYRÓŻNIA INFOLINIĘ?

Usługę Infolinii możemy  uruchomić w ponad 80 krajach, dzięki czemu Twoja firma uzyska lepszą rozpoznawalność na międzynarodowych rynkach. Otrzymujesz możliwość samodzielnego tworzenia i łatwego konfigurowania schematów i scenariuszy idealnie odpowiadających potrzebom Twojej firmy.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

    • Łatwy i szybki kontakt z Twoją firmą podniesie jakość obsługi, co wpłynie na zadowolenie i lojalność Twoich  Klientów.
    • Otrzymujesz rozpoznawalny i łatwy do zapamiętania numer, który możesz wykorzystywać w swoich kampaniach reklamowych przeprowadzanych zarówno na terenie Polski, jak i 80 innych krajów.
  • Zwiększy się wydajność pracy Twojego personelu dzięki systemowi przekierowań oraz możliwości częściowej automatyzacji odpowiedzi.
  • Będziesz mógł monitorować pracę Infolinii w łatwy sposób, bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.
    • Szeroki wachlarz prostych do skonfigurowania usług dodatkowych: warunkowe przekazywanie połączeń, kolejkowanie, IVR oraz poczta głosowa zwiększających wydajność rozwiązania.
    • Dostępność Infolinia Krajowej, jak i Międzynarodowej w wariancie Freephone (usługa jest całkowicie bezpłatna dla osób dzwoniących). Dodatkowo, w przypadku Infolinii Krajowej, także jako wariant Shared Cost (dzwoniący pokrywa część opłaty za połączenie).
  • Pełna integracja systemu z używanymi przez Twoją firmę centralkami (lub innymi technologiami dostępowymi), a także możliwość konfiguracji i zarządzania usługą on-line.