Case study
Technologie gwarantujące ciągłość
pracy contact center
TELMON

O firmie

Telmon to jedna z wiodących firm, świadcząca usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Z usług tego profesjonalnego contact center, korzystają największe przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie.

Firma obecnie zatrudnia 500 konsultantów telefonicznych, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Telmon to jeden z liderów w swojej branży, który specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT BOUND dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

Referencje

„T-Mobile od kilku lat wspiera Telmon Sp. z o.o. S.K.A. w rozwoju inteligentnych systemów komunikacji, łącząc nowoczesne technologie. Wdrożone procesy i usługi zapewniają bezpieczną i stabilną pracę naszym pracownikom w Łodzi i Toruniu. We wszystkich do tej pory realizowanych projektach otrzymaliśmy rzetelne informacje, wsparcie oraz szybką reakcję na zmieniające się warunki i potrzeby rynku. Partnerskie podejście ze strony T-Mobile do Nas jako Klienta, jest niezwykle cenne, dlatego rekomenduję i polecamy współpracę”.

Artur Kapacki
Prezes Zarządu

Podjęte
wyzwanie

Historia

Firma Telmon współpracuje z T-Mobile od kilku lat, intensywnie inwestując w wysokiej jakości rozwiązania technologiczne.

W branży, w której każda minuta przestoju przekłada się na wymierne straty finansowe, kluczową przewagę konkurencyjną stanowi implementacja rozwiązań gwarantujących bezpieczeństwo i stabilność usług realizowanych na rzecz klientów.

Czego poszukiwał Klient?

Kompleksowej, skalowalnej usługi telekomunikacyjnej oferowanej przez jednego dostawcę. Dodatkowym warunkiem było rozwiązanie, które przy połączeniach wychodzących, pozwoli na wybór wyświetlanego numeru, stacjonarnego lub mobilnego. Z uwagi na specyfikę działalności, implementacja nowego rozwiązania musiała odbyć się bez wpływu na bieżącą pracę call center. Kluczowym warunkiem była możliwość przepięcia kreowanego ruchu między lokalizacjami Klienta w przypadku wystąpienia awarii infrastruktury czy zdarzeń losowych.

Podjęte wyzwanie
  • Wymagania

  • Wdrożenia Wdrożenie nowego rozwiązania bez wpływu na bieżącą pracę call center
  • 3. Skalowalność infrastruktury Możliwość łatwej skalowalności rozwiązania
  • Indywidualna oferta Indywidualna oferta cenowa bazująca na analizie ruchu wychodzącego i przychodzącego
  • Możliwość przekierowania ruchu między lokalizacjami

Co wdrożyliśmy?

Platforma Głosowa Trakt

Zaoferowaliśmy Klientowi usługę profesjonalnej platformy głosowej opartej na dwóch redundantnych, dedykowanych łączach, gwarantujących ciągłość działania usługi oraz płynne przekazywanie połączeń w przypadku awarii jednego z nich, dzięki czemu:

  • Zagwarantowaliśmy ciągłość pracy dzięki pełnej redundancji
  • Zapewniliśmy możliwość masowej wysyłki personalizowanych komunikatów SMS i MMS.
  • Obie lokalizacje Klienta mogą prezentować się numerami z udostępnionej puli numerów stacjonarnych i mobilnych, zwiększając tym samym skuteczność kampanii realizowanych dla sektora finansowego.
  • Klient może korzystać z wirtualnej recepcji, panelu administracyjnego, nagrywania rozmów, zaawansowanego modelu telekomunikacyjnego.
  • Umożliwiliśmy łatwą integrację z aplikacjami firmowymi, np. CRM, Microsoft Exchange.
Platforma głosowa
Światłowód

Światłowód wraz z back-upem radiowym

Dzięki stabilnej, niezawodnej i wydajnej infrastrukturze sieciowej, zapewniliśmy możliwość komfortowej i bezpiecznej pracy ponad 500 konsultantów telefonicznych jednocześnie. Łącze dostępu zostało wyposażone w zabezpieczenie przed atakami DDoS. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu back-upu w postaci linii radiowej, zagwarantowaliśmy ciągłość pracy na wypadek awarii, prac technicznych lub innych zdarzeń losowych.

Indywidualna oferta cenowa

Z uwagi na specyficzne wymagania Klienta, dostosowaliśmy ofertę cenową, bazując na analizie ruchu wychodzącego i przychodzącego.

Oferta

Zalety i korzyści

ciągłość usług

Ciągłość świadczonych usług

Pełna redundancja z możliwością podpisania SLA na poziomie nawet do 99,99%, zapewnia ciągłość pracy w przypadku awarii, prac technicznych lub innych zdarzeń losowych.

doradztwo

Kompleksowe doradztwo

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z firmami z branży contact center, zaoferowaliśmy doradztwo na etapie projektowania, wdrażania i obsługi rozwiązania.

Infrastruktura

Wydajna infrastruktura

Implementowana usługa jest w stanie zapewnić wygodną, stabilną i bezpieczną pracę ponad 500 pracowników w dwóch odległych lokalizacjach Klienta, a dzięki wydajnej infrastrukturze, usługa jest w pełni skalowalna i przygotowana na zwiększenie liczby lokalizacji i pracowników.

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Masz pytania lub potrzebujesz oferty?

Skontaktuj się z doradcą

Historie naszych
Klientów

  • W przypadku gospodarki odpadami należy wszystko dobrze rozegrać logistycznie, zbierać tylko pełne kontenery, oraz uważać na to, żeby nie doszło do niekontrolowanego pożaru. Zobacz jak T-Mobile pomógł w tej ciężkiej pracy.
    Zobacz case study
  • Dostarczanie naturalnego i ekologicznego ciepła do domów wymaga urządzeń i infrastruktury do pracy w trudnych warunkach. Sprawdź jak T-Mobile zapewnił Geotermii Podhalańskiej wysokiej klasy rozwiązanie NB-IoT.
    Zobacz case study
  • Hotel na wzgórzu, w środku lasu to niełatwe wyzwanie dla dostawcy usług teleinformatycznych. Na szczęście T-Mobile sprostał wyzwaniu i zapewnił szybkie i bezpieczne łącze dla gości hotelu.
    Zobacz case study
  • Kompleksowe rozwiązania centrum danych w tym odzyskiwanie awaryjne. Dzięki wysokiej jakości i elastyczności usług T-Mobile stał się dostawcą Coca-Cola HBC.
    Zobacz case study
...