1-4 minut

Bądź mobilny i zawsze dostępny dla swoich klientów

Wygodę i wydajność Twoich pracowników zwiększą aplikacje dostępne w chmurze, mobilny dostęp do internetu oraz nowoczesna telefonia.

Jak wynika z badań przeprowadzonych wśród małych firm, najważniejsze w biznesie są inwestycje w rozwiązania mobilne. Pracownicy zapytani, jakie zmiany najchętniej widzieliby w swojej firmie, najczęściej wskazywali:

  • możliwość pracy zdalnej (40%),
  • większy wybór urządzeń do pracy takich jak tablety, telefony, laptopy czy desktopy (30%) do wykonywania obowiązków służbowych, także poza biurem.

Przywołane badanie pokazuje także, jak zmienia się nasz styl pracy:

  • aż 72% pracowników postrzega urządzenia mobilne jako wsparcie w swoich codziennych obowiązkach,
  • 56% deklaruje regularne wykonywanie zadań służbowych poza godzinami pracy.

Biuro stopniowo przestaje być jedynym miejscem, z którego pracownicy wykonują bądź chcą wykonywać swoje obowiązki. Gdyby mieli wybór:

  • 37% respondentów pracowałoby w biurze,
  • kolejne 30% z domu,
  • 13% na wolnym powietrzu.

W przypadku pracy koncepcyjnej nad nowymi produktami lub usługami, pracownicy deklarują największą efektywność pracy:

  • w biurze – 44%,
  • w trakcie drogi do lub z biura – 26%,
  • w trakcie spotkań zewnętrznych – 20%,
  • rano przed wyjściem do pracy – 18%.

Odpowiedni sprzęt i usługi technologiczne, które spełnią oczekiwania pracowników, zachęcą ich do lepszej i wydajniejszej pracy.

Z jakich rozwiązań możesz skorzystać już dziś?

1. Wygodne narzędzia do komunikacji wewnętrznej

Telefonia mobilna stała się symbolem nowego stylu pracy. To dzięki niej możesz w łatwy sposób być zawsze dostępnym – zarówno dla swoich klientów, jak i współpracowników. Coraz większe znaczenie dla prowadzenia firmy ma stały dostęp do internetu, szczególnie tego mobilnego. Korzystanie z poczty elektronicznej w telefonie jest możliwe dzięki coraz większym pakietom danych w atrakcyjnych cenach. Twoi pracownicy mogą swobodnie wymieniać się informacjami, aby pracować szybciej i efektywniej. Wykorzystują do tego także aplikacje dostępne w chmurze.

2. Aplikacje wykorzystujące chmurę

Działają na bezpiecznych i szybkich serwerach dostawcy. Korzystasz z nich przez internet – ten stacjonarny w biurze lub mobilny w laptopie, tablecie lub telefonie. Wszędzie gdzie jesteś, możesz pracować lub podzielić się ze współpracownikami nowym pomysłem – o każdej porze. Aplikacje w chmurze działają bez przerwy, a dostawca dba, aby były zawsze dostępne.

Pracownicy jadą do klienta na spotkanie? Mogą polegać na chmurowym dysku (proDysk), gdzie zapisane są wszystkie niezbędne pliki. Bez obaw, że czegoś zapomną zabrać z biura lub nie mają tego na dysku swojego komputera. Szybko i łatwo mogą również przedstawić projekty klientom, materiały są na wyciągnięcie ręki. Nie ma potrzeby wysyłania wielkich załączników pocztą elektroniczną.

Możesz skorzystać z innych potrzebnych rzeczy np. programu do obsługi faktur. Twoja firma nie ponosi kosztów jego zainstalowania na służbowych komputerach, zakupu licencji oraz kosztów obsługi technicznej. Oszczędzasz nie tylko pieniądze, ale także swój cenny czas. Jak to możliwe? Firma, od której kupujesz dostęp do programu, pilnuje jego bezpieczeństwa i szybkiego działania. Sama aktualizuje go do najnowszych, zgodnych z przepisami wersji. Nie potrzebujesz już do tego księgowej.

Jeżeli chcesz, łatwo i szybko zmienisz liczbę pracowników, którzy mają dostęp do aplikacji w chmurze. Dzięki niej mogą pracować w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.

3. Nowoczesne rozwiązania do obsługi klienta

Dobra komunikacja pomiędzy pracownikami to jednak nie wszystko. Powinni oni być również zawsze dostępni dla klientów. Pomogą w tym nowoczesne usługi.

Przede wszystkim dostęp do internetu. Umożliwi Ci łatwe uruchomienie oraz zarządzanie stroną lub sklepem internetowym. Pamiętaj, aby umieścić tam pełne dane kontaktowe. Klienci coraz częściej szukają takich informacji w sieci.

W dobrym zorganizowaniu kontaktu z Twoją firmą pomogą usługi polegające na tym, że klient dzwoni tylko pod jeden numer, a pracownicy odbierają połączenie przy biurku lub na komórce. Równie wygodna dla klientów jest infolinia, która umożliwia im połączenie z właściwym pracownikiem, zgodnie z tematem jego zapytania.

Pamiętaj

Sukces Twojej firmy zależy dziś od dwóch czynników, które wspiera technologia. Pierwszy to wydajność pracowników, dzięki mobilności ich pracy. Drugi to łatwość znalezienia Twojej firmy przez klientów.

Telefonia Komórkowa

Ten artykuł dotyczy produktu

Telefonia Komórkowa

Przejdź do produktu

Data publikacji: 27.01.2016

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?

Zostaw swój adres e-mail