1-3 minuty

Jak restartować sieć w eSerwisie
(restart karty SIM)?

  1. Logujesz się do eSerwisu jako Administrator
  2. Z paska Menu wybierasz Usługi-Aktywne Usługi
  3. belka Usługi-Aktywne Usługi
  4. Klikasz interesującą linię produktową.
  5. kafelek Mobilne Usługi dla Firm
  6. W polach wyszukiwania wpisujesz numer telefonu (1,2) lub karty SIM (1), na którym chcemy zlecić restart karty SIM .
  7. pole wpisujesz numer telefon lub karty SIM
  8. Po znalezieniu klikasz na wiersz z wyszukanym numerem i z dostępnych ikonek wybieramy „Restart Sieci”:
  9. ikona Restart
  10. Potwierdzasz zlecenie restartu klikając: „Tak, wykonaj”:
  11. przycisk Tak, wykonaj
  12. Po realizacji zlecenia system potwierdzi wykonanie restartu.
  13. komunikat Restart sieci został wykonany - OK

Data publikacji: 07.11.2024