1-3 minuty

Nie możesz korzystać
z usług za granicą?

Telefon nie może odbierać i wykonywać połączeń za granicą

  1. Należy sprawdzić czy usługa roamingu jest aktywna na danym numerze telefonu.

    Najszybciej można to sprawdzić logując się do aplikacji eSerwis

    Jeżeli roaming nie jest aktywny to sprawdź jak szybko to zmienić
  2. Jeżeli usługa roamingu jest aktywna a nadal nie można wykonywać i odbierać połączeń to należy wyłączyć telefon i ponownie go uruchomić. Po kilku chwilach telefon automatycznie powinien zalogować się do sieci operatora zagranicznego.
  3. W przypadku utrzymywania się problemów skontaktuj się z naszym konsultantem.


Telefon nie łączy się z internetem za granicą

  1. Należy sprawdzić czy usługa roamingu jest aktywna na danym numerze telefonu.

    Najszybciej można to sprawdzić logując się do aplikacji eSerwis.

    Jeżeli roaming nie jest aktywny to sprawdź jak szybko to zmienić.
  2. Należy sprawdzić czy usługa transmisji danych jest aktywna na danym numerze telefonu.

    Najszybciej można to sprawdzić logując się do aplikacji eSerwis.
    1. Wejdź do zakładki USŁUGI a następnie ponownie USŁUGI,
    2. Zaznacz numer telefonu i wybierz polecenie KONFIGURACJA USŁUG,
    3. Wybierz polecenie BLOKADY I LIMITY,
    4. W obszarze BLOKADY W KRAJU sprawdź czy nie jest aktywna „Blokada dostępu do Internetu”.
  3. Należy sprawdzić czy Limit Wydatków Na Transmisję Danych w Roamingu nie został przekroczony.

    Najszybciej można to sprawdzić logując się do aplikacji eSerwis.
    1. Wejdź do zakładki USŁUGI a następnie ponownie USŁUGI,
    2. Zaznacz numer telefonu i wybierz polecenie KONFIGURACJA USŁUG,
    3. Wybierz polecenie USŁUGI DODATKOWE a następnie wybierz polecenie MODYFIKUJ przy usłudze Roaming międzynarodowy,
    4. W polu „Limit kwotowy” wpisz kwotę limitu jaką chcesz ustawić.
  4. W przypadku utrzymywania się problemów skontaktuj się z naszym konsultantem.

Data publikacji: 01.02.2021