IT for Business
Usługi IT

IT for Business








Jak zapewnić firmie profesjonalny Serwis Desk dla infrastruktury
IT?

W jaki sposób zaoszczędzić, kupując pakiety zawierające
niezbędne elementy zapewniające nieprzerwaną pracę
firmy?

Zapewnij firmie pełen pakiet usług z zakresu IT wraz ze wsparciem technicznym.

 

ZASTOSOWANIE IT FOR BUSINESS

Stale dostępne wsparcie techniczne i informatyczne ze strony dostawcy zapewni ciągłość biznesu i pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów związanych z rozbudową własnych zasobów IT.


 

CO WYRÓŻNIA IT FOR BUSINESS?

Oferowana usługa zapewnia Serwis Desk dla komputerów i oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, urządzeń LAN oraz innych urządzeń IT. Dodatkowo, dostępne pakiety to pełen zakres usług dopasowany do potrzeb Twojego biznesu.


Pakiety dostępne w ramach usługi ►

Dostępnych jest siedem pakietów:

  • Pakiet Personal
  • Pakiet Personal+
  • Pakiet Server Admin
  • Pakiet Network Admin
  • Pakiet Print&Copy
  • Pakiet O365 Admin
  • Pakiet Custom IT

Każdy z pakietów został skonstruowany w taki sposób, by dostarczyć niezbędne rozwiązania twojej firmie, zależnie od potrzeb. We wszystkich pakietach, poza Pakietem Personal i Pakietem O365 Admin, dostępne są nielimitowane i bezpłatne wizyty na miejscu. Zdalne Centrum Wsparcia (Serwis Desk) pracuje 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu w sytuacjach, gdy sprzęt lub sieć odmawiają posłuszeństwa, profesjonalna obsługa może niezwłocznie pomóc w rozwiązaniu problemu.


 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

  • Firma może skoncentrować się na swojej głównej działalności,
  • Usługi dostarczane są przez jednego dostawcę,
  • Awarie usuwane są natychmiastowo, dzięki stałej pracy Centrum Wsparcia,
  • Dostępny jest abonamentowy model płatności za usługę – stała opłata miesięczna.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych,
  • Możliwość dostosowania usługi w taki sposób, by odpowiadała ona zmieniającym się potrzebom firmy,
  • Oszczędność pieniędzy, dzięki braku konieczności rozbudowy i utrzymania własnych zasobów IT w firmie.
    • Stale dostępna pomoc serwisu, co zapewnia wszechstronne wsparcie dla sprzętu i oprogramowania IT,
    • Profesjonalny audyt, który pozwoli ocenić stan sprzętu znajdującego się w firmie i dobrać nowe urządzenia, gdy nastąpi taka konieczność.
  • Brak konieczności samodzielnej naprawy sprzętu w razie awarii.