IT for Business
Usługi IT

IT for Business








Jak zapewnić firmie profesjonalny Serwis Desk dla infrastruktury
IT?

W jaki sposób zaoszczędzić, kupując pakiety zawierające
niezbędne elementy zapewniające nieprzerwaną pracę
firmy?

Zapewnij firmie pełen pakiet usług z zakresu IT wraz ze wsparciem technicznym.

 

ZASTOSOWANIE IT FOR BUSINESS

Stale dostępne wsparcie techniczne i informatyczne ze strony dostawcy zapewni ciągłość biznesu i pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów związanych z rozbudową własnych zasobów IT.


 

CO WYRÓŻNIA IT FOR BUSINESS?

Oferowana usługa zapewnia Serwis Desk dla komputerów i oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, urządzeń LAN oraz innych urządzeń IT. Dodatkowo, dostępne pakiety to pełen zakres usług dopasowany do potrzeb Twojego biznesu.


Pakiety dostępne w ramach usługi ►

Dostępnych jest siedem pakietów:

  • Pakiet Personal
  • Pakiet Personal+
  • Pakiet Server Admin
  • Pakiet Network Admin
  • Pakiet Print&Copy
  • Pakiet O365 Admin
  • Pakiet Custom IT

Każdy z pakietów został skonstruowany w taki sposób, by dostarczyć niezbędne rozwiązania twojej firmie, zależnie od potrzeb. We wszystkich pakietach, poza Pakietem Personal i Pakietem O365 Admin, dostępne są nielimitowane i bezpłatne wizyty na miejscu. Zdalne Centrum Wsparcia (Serwis Desk) pracuje 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu w sytuacjach, gdy sprzęt lub sieć odmawiają posłuszeństwa, profesjonalna obsługa może niezwłocznie pomóc w rozwiązaniu problemu.


 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

  • Firma może skoncentrować się na swojej głównej działalności,
  • Usługi dostarczane są przez jednego dostawcę,
  • Awarie usuwane są natychmiastowo, dzięki stałej pracy Centrum Wsparcia,
  • Dostępny jest abonamentowy model płatności za usługę – stała opłata miesięczna.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych,
  • Możliwość dostosowania usługi w taki sposób, by odpowiadała ona zmieniającym się potrzebom firmy,
  • Oszczędność pieniędzy, dzięki braku konieczności rozbudowy i utrzymania własnych zasobów IT w firmie.
    • Stale dostępna pomoc serwisu, co zapewnia wszechstronne wsparcie dla sprzętu i oprogramowania IT,
    • Profesjonalny audyt, który pozwoli ocenić stan sprzętu znajdującego się w firmie i dobrać nowe urządzenia, gdy nastąpi taka konieczność.
  • Brak konieczności samodzielnej naprawy sprzętu w razie awarii.