IT for Business
Jak zapewnić firmie profesjonalny Serwis Desk dla infrastruktury IT?
W jaki sposób zaoszczędzić, kupując pakiety zawierające niezbędne elementy zapewniające nieprzerwaną pracę firmy?
Zapewnij firmie pełen pakiet usług z zakresu IT wraz ze wsparciem technicznym.
ZASTOSOWANIE IT FOR BUSINESS
Stale dostępne wsparcie techniczne i informatyczne ze strony dostawcy zapewni ciągłość biznesu i pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów związanych z rozbudową własnych zasobów IT.
CO WYRÓŻNIA IT FOR BUSINESS?
Oferowana usługa zapewnia Serwis Desk dla komputerów i oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, urządzeń LAN oraz innych urządzeń IT. Dodatkowo, dostępne pakiety to pełen zakres usług dopasowany do potrzeb Twojego biznesu.
Pakiety dostępne w ramach usługi ►
Dostępnych jest siedem pakietów:
- Pakiet Personal
- Pakiet Personal+
- Pakiet Server Admin
- Pakiet Network Admin
- Pakiet Print&Copy
- Pakiet O365 Admin
- Pakiet Custom IT
Każdy z pakietów został skonstruowany w taki sposób, by dostarczyć niezbędne rozwiązania twojej firmie, zależnie od potrzeb. We wszystkich pakietach, poza Pakietem Personal i Pakietem O365 Admin, dostępne są nielimitowane i bezpłatne wizyty na miejscu. Zdalne Centrum Wsparcia (Serwis Desk) pracuje 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu w sytuacjach, gdy sprzęt lub sieć odmawiają posłuszeństwa, profesjonalna obsługa może niezwłocznie pomóc w rozwiązaniu problemu.
- Firma może skoncentrować się na swojej głównej działalności,
- Usługi dostarczane są przez jednego dostawcę,
- Awarie usuwane są natychmiastowo, dzięki stałej pracy Centrum Wsparcia,
- Dostępny jest abonamentowy model płatności za usługę – stała opłata miesięczna.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych,
- Możliwość dostosowania usługi w taki sposób, by odpowiadała ona zmieniającym się potrzebom firmy,
- Oszczędność pieniędzy, dzięki braku konieczności rozbudowy i utrzymania własnych zasobów IT w firmie.