Reklama mobilna: kampanie sms/mms w oparciu o dane operatorskie
Telefonia i komunikacja

Reklama mobilna:
kampanie sms/mms
w oparciu o dane
operatorskie

Chcesz precyzyjnie trafić z reklamą lub promocją
do nowych klientów? Zastanawiasz się kto odwiedza Twoje punkty sprzedaży?
Czy chcesz, aby Twoje ulotki, reklamy outdoorowe oraz inne
materiały marketingowe trafiały precyzyjnie do Twoich klientów?

 

Skutecznie sprzedawaj swoje produkty za pomocą kampanii reklamowych do klientów T-Mobile!

 

ZASTOSOWANIE REKLAMY MOBILNEJ

Dzięki usłudze SMS/MMS Mobile Advertising za pomocą zaawansowanego targetowania precyzyjnie trafisz w profil swojego klienta korzystającego z sieci T-Mobile.


Kampanie Mobile Advertising to unikalne rozwiązanie reklamowe opierające się o analizy Big Data. Reklama Mobilna to usługa służąca do konfiguracji, wysyłki oraz analizy kampanii dla Klientów. Dzięki niej można dobierać grupę docelową opierając się na wielu informacjach dotyczących klientów. Wszystkie dane są wykorzystywane w formie anonimowej.

 

CO WYRÓŻNIA REKLAMĘ MOBILNĄ?

  • Dzięki unikatowemu zastosowaniu technologii BTS możesz w jednym czasie dotrzeć do całej populacji na terenie Polski.
  • Dane w ramach usługi są dostępne przez okres 12 miesięcy wstecz, na podstawie czego, możliwe jest dokonywanie analiz historycznych.
  • Masz także pewność, że Twój komunikat trafi jedynie do bazy osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Liczy ona ponad 4 mln abonentów i jest stale aktualizowana.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

 

  • Duża baza klientów - 4 mln wszystkich osób, które wyraziły zgody marketingowe, w tym klienci z segmentu prywatnego i biznesowego - wyrażone zgody są zgodne z przepisami RODO.
  • 3 rodzaje usług w ramach produktu:
    - geolokalizacja (rzeczywiste dane o lokalizacji użytkowników) ,
    - geotrapping (dane historyczne przebywania Klienta do 12 miesięcy wstecz), 
    - push (wysłanie komunikacji do zdefiniowanej grupy docelowej).
  • Precyzyjny dobór bazy dzięki jednoczesnemu użyciu wielu czynników targetowania np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zainteresowania etc.
  • Usługa dostępna jest również dla domów mediowych oraz agencji reklamowych i może stanowić element szerszej strategii marketingowej.
  • Korzystasz z różnych form reklamowych (SMS, MMS, IVR, banery, preinstalowane aplikacje) i dopasowujesz ich rodzaj do swojego produktu oraz komunikatu.
  • Możesz skorzystać z analizy ruchu klientów, dzięki której sprawdzisz przepływ użytkowników w danym rejonie w zdefiniowanych przedziałach czasowych, z uwzględnieniem informacji o wieku, płci oraz miejscu zamieszkania.
  • We współpracy z naszymi doradcami zdefiniujesz grupę odbiorców, kanał komunikacji oraz treści. Na tej podstawie kompleksowo przygotujemy i przeprowadzimy kampanię – sporządzimy dokumentację, zbudujemy bazę wysyłkową, przeprowadzimy testy oraz uruchomimy docelową kampanię.