ANALIZA RUCHU BIG DATA
IoT, Smart City i Big Data

ANALIZA RUCHU
BIG DATA






Prowadzisz sklep w centrum handlowym, zamierzasz otworzyć restaurację, a może planujesz inwestycję w Twoim regionie?
Chcesz poznać potencjał przyszłej lub aktualnej lokalizacji Twojego biznesu?
Chcesz odkryć potrzeby potencjalnych Klientów i dopasować swoją ofertę do ich indywidualnych potrzeb?

Dowiedz się, kim są Twoi Klienci i rozwiń swój biznes!

ZASTOSOWANIE ANALIZY RUCHU BIG DATA

Dzięki analizie ruchu Big Data, poznasz potencjał istniejącej lub planowanej lokalizacji, profil i zwyczaje zakupowe Twoich klientów i klientów konkurencji.

CO WYRÓŻNIA ANALIZĘ RUCHU BIG DATA

Dane wykorzystywane w Analizie ruchu Big Data od T-Mobile, w przeciwieństwie do tradycyjnej analizy lokalizacyjnej, zapewniają najbardziej miarodajne odzwierciedlenie zachowań obecnych i potencjalnych Klientów.

Dzięki integracji bazy ponad 6 mln użytkowników telefonów komórkowych ze zgodami marketingowymi (zgodnymi z przepisami RODO), doświadczeniu konsultingowemu, specjalistycznej wiedzy i stałej współpracy z liderami różnych sektorów gospodarki, Analiza ruchu Big Data jest rozwiązaniem unikatowym.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach?
Wypełnij formularz
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

    • Dzięki analizie ruchu Big Data zoptymalizujesz koszty prowadzonej działalności.
    • Łatwo dopasujesz ofertę do grupy aktualnych i przyszłych Klientów.
  • Poznasz konkurencję i błyskawicznie zareagujesz na zmieniające się warunki Twojego otoczenia biznesowego.
  • Odkryjesz w pełni potencjał turystyczny Twojego regionu i stworzysz atrakcyjną infrastrukturę turystyczną w Twojej okolicy.

Szybka instalacja HotSpotów - jako łącze Internetowe polecane jest wykorzystanie sieci LTE Operatora. Dzięki temu proces instalacji urządzeń będzie szybszy, a koszty z nią związane będą niższe.

HotSpoty są zdalnie zarządzane, dzięki czemu można:

  • dynamicznie dostosować szybkość transmisji do użytkowników,
  • zabezpieczyć sieć przed atakami z zewnątrz,
  • każdy z HotSpotów przypisać do kilkunastu sieci i SSID,
  • kontrolować dostęp do stron niepożądanych.

Dane z analizy dostarczamy w formie zagregowanych i zanonimizowanych danych liczbowych i/lub w formie kompleksowego raportu z wizualizacją danych.

Każdą analizę tworzymy w oparciu o indywidualny profil Klienta, dopasowany pod konkretną branżę Twojego biznesu.

W sporządzaniu analiz możemy oprzeć się na danych z ostatnich 12 miesięcy.

Nasze analizy zawierają następujące informacje:

  • SKALA RUCHU- liczba zauważonych abonentów T-Mobile w skali całego rynku, pozwala ustalić średnią liczbę wizyt oraz ich powtarzalność w danym miejscu, poznać wielkość grupy docelowej, przeanalizować działanie kampanii promocyjnych i wyznaczyć cele marketingowe na przyszłość
  • WSPÓŁODWIEDZANIE – możliwość poznania innych miejsc i lokalizacji odwiedzanych przez abonentów zauważonych w wybranej przez Ciebie lokalizacji.
  • ŹRÓDŁA RUCHU – siła oddziaływania obiektu handlowego dzięki wykorzystaniu danych catchment area.
  • PROFILE – możliwość stworzenia unikatowego profilu opartego o wiek klienta, jego lokalizację, poziom opłat za usługi telekomunikacyjne, częstotliwość odwiedzania centrów, podróże i wiele więcej istotnych czynników.
  • POTENCJAŁ STREFY – możliwość oszacowania szansy prowadzenia Twojego biznesu, dzięki potencjałowi strefy, opartemu na demografii, populacji pracującej, działalnośi konkurencji, generatorach ruchu i wielu innych składowych.

Przykład analizy dotyczącej zasięgu obiektu handlowego:

  1. Definicja obszaru behawioralnej strefy zasięgu (BCA) i jego porównanie ze strefą dojazdową i/lub innymi definicjami catchment area (jeśli zostały określone przez klienta).
  2. Podział strefy na centralną i drugorzędną w oparciu o analizę penetracji klientów regularnych
  3. Potencjał BCA określony przez:
    • Liczbę mieszkańców
    • Liczbę miejsc pracy (populacja pracująca)
    • Strukturę wiekową
    • Średnie zarobki
    • Średnią wielkość gospodarstwa
    • Strukturę zabudowy (domy jednorodzinne itp.)
  4. Mapa penetracji – jaki odsetek mieszkańców poszczególnych okolic odwiedził centrum w analizowanym okresie
  5. Penetracja klientów lojalnych i okazjonalnych.