checked

GŁÓWNE KORZYŚCI
MS OFFICE 365

cloud

Praca z każdego miejsca

  • Aż 1 TB przestrzeni dyskowej na Twoje pliki
  • Dostęp do plików z każdego miejsca i urządzenia (wersja online)
users

Narzędzia do pracy projektowej i grupowej

  • Praca kilku osób na jednym dokumencie
  • Aplikacje wspierające spotkania online oraz zarządzanie złożonymi projektami
calendar

Asystent umawiania wizyt

  • Rezerwacja spotkań online przez stronę www lub Facebook’a
  • Szybki podgląd zrealizowanych i zaplanowanych spotkań
  • Oddzielne listy usług wraz z cennikami
  • Dostęp do grafiku każdego z pracowników
key

Aplikacje niezbędne w każdej firmie

  • Profesjonalna poczta o pojemności 50 GB
  • Pakiet aplikacji, które zapewnią nieprzerwaną pracę Twojej firmy
  • Zawsze aktualne wersje wszystkich aplikacji

KORZYŚCI WYKUPIENIA USŁUGI W T-MOBILE

Wszystko na jednej
fakturze – opłata
za MS Office 365
oraz usługi mobilne

Zawsze aktualna
wersja pakietu
MS Office 365

Wsparcie techniczne
przy migracji i konfiguracji
środowiska MS Office
bez dodatkowych opłat.

Niska opłata
miesięczna zamiast
jednorazowej

Nie jesteś klientem T-Mobile? Żaden problem. Oferta jest dostępna dla wszystkich!

Aplikacje MS OFFICE 365

NIEZBĘDNE
W KAŻDEJ FIRMIE

Wspierajace pracę
grupową i zdalną

Dla firm prowadzących
punkty usługowe

I znacznie więcej...

EXCHANGE

Profesjonalna poczta e-mail z rozbudowanym i intuicyjnym interfejsem programu Outlook,
do którego dostęp można uzyskać z dowolnego urządzenia lub przeglądarki internetowej.

  • 50 GB pojemności i możliwość wysyłania załączników do 150 MB

  • Brak konieczności usuwania/archiwizowania starych wiadomości

  • Proste umawianie spotkań i planowanie pracy wewnątrz firmy i poza nią dzięki współdzielonym kalendarzom

EXCEL

Tworzenie i edycja arkuszy kalkulacyjnych, rozmieszczanie danych, wykonywanie analiz.

  • Organizacja danych liczbowych i tekstowych w skoroszytach i arkuszach

  • Automatyczne uzupełnianie danych na podstawie wprowadzonego wzorca

  • Przygotowywanie szczegółowych analiz

WORD

Tworzenie dokumentów tekstowych.

  • Współtworzenie tekstów z innymi osobami w tym samym momencie

  • Edycja oraz pisanie dopracowanych dokumentów

  • Komplet zaawansowanych funkcji, takich jak redakcja, wykresy, tabele oraz generowanie listów i raportów

OUTLOOK

Zarządzanie pocztą e-mail.

  • Ujednolicony widok wiadomości e-mail, kalendarzy, plików oraz kontaktów

  • Dostępność wszystkich plików i wiadomości na dowolnym urządzeniu

  • Tworzenie grup umożliwiających dyskusję i współpracę z innymi osobami

POWER POINT

Tworzenie, edytowanie i wyświetlanie prezentacji z dowolnego miejsca.

  • Profesjonalne projektowanie prezentacji

  • Możliwość pracy kilku osób na jednym dokumencie

PUBLISHER

Prosta wymiana i edycja obrazów, które można wykorzystać do tworzenia
profesjonalnych publikacji i materiałów marketingowych.

  • Możliwość samodzielnego przygotowania materiałów gotowych do druku, zamieszczenia w sieci lub dystrybucji mailowej

  • Zbiór efektów tekstowych, kształtów i obrazów w jednym narzędziu

ONENOTE

Twój cyfrowy brudnopis na najważniejsze informacje, złote myśli, pomysły oraz notatki ze spotkań.

  • Idealne miejsce na przechowywanie swoich notatek z możliwością dodawania zdjęć, wycinków ze stron www, opcją tworzenia list i rysowania

  • Najważniejsze informacje zawsze pod ręką – dostępne z każdego urządzenia

SHAREPOINT

Uniwersalna aplikacja biznesowa umożliwiająca tworzenie, publikowanie
i zarządzanie informacjami, procesami oraz dokumentami w firmie.
Stworzona po to, by usprawnić i uporządkować aktywność całego przedsiębiorstwa.

  • Mobilny Intranet dla Twoich pracowników

  • Inteligentne zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów

ONEDRIVE

Zapisywanie plików i zdjęć w chmurze zapewniającej do nich nieustanny dostęp.

  • Praca kilku osób na jednym dokumencie – proste udostępnianie plików i śledzenie historii zmian

  • Łatwy dostęp do dokumentów – wystarczy urządzenie z dostępem do internetu

  • Bezpieczne przechowywanie plików – Ty decydujesz, kto ma dostęp do poszczególnych plików, a w przypadku zniszczenia lub zgubienia sprzętu, nie tracisz swoich danych

  • 1 TB pamięci na wszystkie pliki

SKYPE DLA FIRM

Ujednolicona platforma komunikacyjna, za pomocą której
można obsługiwać wiadomości, konferencje oraz spotkania online.

  • Organizacja wideokonferencji, bez konieczności wyjazdów w delegację

  • Możliwość nagrywania i archiwizacji spotkań online

  • Zdalna praca zespołowa – udostępnianie ekranu i aplikacji przez Skype, możliwość równoczesnej edycji dokumentu przez wiele osób

YAMMER

Narzędzie służące współpracy i komunikacji w firmie.

  • Udostępnianie treści pomiędzy pracownikami na specjalnej platformie

  • Dostęp do wiedzy dotyczącej organizacji i pracowników

  • Budowanie społeczności za pomocą wspólnego dzielenia się wiedzą

  • Wzajemne zachęcanie do współpracy

MICROSOFT TEAMS

Centrum pracy zespołowej służące błyskawicznej komunikacji pomiędzy pracownikami.

  • Czat, połączenia telefoniczne i wideokonferencje umożliwiające udostępnianie plików, aplikacji i ekranów.

  • Rozbudowane funkcje zabezpieczeń i archiwizacji

PLANNER

Wszystkie narzędzia potrzebne do prowadzenia projektów w Twojej firmie.
Tworzenie planów, budowa zespołu, przydzielanie zadań, śledzenie statusu projektu,
kontakt pomiędzy uczestnikami – to wszystko dostępne z jednej aplikacji.

  • Powiadomienia mailowe informujące o statusie projektu

  • Prowadzenie projektów w prosty i przejrzysty sposób

BOOKINGS

Aplikacja służąca planowaniu spotkań online.
Ułatw klientom planowanie spotkań z przedstawicielami Twojej firmy.

  • Możliwość prowadzenia odrębnych cenników oraz harmonogramów dla każdego z pracowników

  • Wygodna i intuicyjna aplikacja do rezerwacji spotkań

  • Więcej zrealizowanych spotkań

  • Wszystko dostępne z poziomu jednej aplikacji

FORMS

Proste tworzenie ankiet, sondaży i testów.

  • Popraw swój biznes za pomocą przeprowadzenia badań wśród jej pracowników oraz klientów

  • Możliwość prezentacji wyników na żywo, co pozwala śledzić aktualne wyniki głosowania, np. w trakcie spotkania

SWAY

Łatwe w obsłudze tworzenie biuletynów, prezentacji i dokumentacji zajmujące kilka minut.

  • Zespołowe tworzenie prezentacji i stron internetowych bez konieczności znajomości języków skryptowych oraz zasad tworzenia witryn

  • Łatwe udostępnianie projektów i możliwość ich modyfikacji na różnych urządzeniach

FLOW

Tworzenie zautomatyzowanego workflow pomiędzy kilkoma aplikacjami i urządzeniami,
które synchronizują swoją pracę, zbierają pliki oraz wysyłają powiadomienia.

  • Synchronizacja zdarzeń w ramach środowiska Office 365, poczty mailowej oraz Social Mediów

  • Aplikacja działa za pomocą metody „złap i upuść”

dobierz plan do swoich potrzeb

OFERTA

PLAN MOBILNY Rekomendowany pakiet

office 365

business

Essentials

PLAN W BIURZE Rekomendowany pakiet

office 365

business


PLAN MIX Rekomendowany pakiet

office 365

business

PREMIUM

cena
18 zł netto/mies
35 zł netto/mies
45 zł netto/mies
Aplikacje Office 2016 na PC/MAC
tick
tick
Aplikacje Office 2016 na urządzenia
tick
tick
Aplikacje Office Online (w przeglądarce internetowej)
tick
tick
tick
Przechowywanie i udostępnianie plików
tick
tick
tick
Poczta e-mail, kalendarz i kontakty klasy biznes (synchornizacja wiadomości, skrzynka o pojemności 50GB
tick
tick
Spotkania on-line dzięki Skype dla firm
tick
tick
Firmowa sieć społecznościowa
tick
tick
Narzędzia do zarządzania pracą zespołu
tick
tick
Profesjonalne narzędzia do opracowywania cyfrowych opowieści
tick
tick
tick
Kupując w T-Mobile zyskujesz! Internet mobilny 1GB Profesjonalne wsparcie techniczne przy konfiguracji Office 365 i migracji danych W CENIE
tick
tick
tick

1. Urządzenia na których pracuję to:

2. Często pracuję zdalnie:

3. W ramach swojej pracy jestem w stałym kontakcie z innymi osobami:
klientami, współpracownikami, podwykonawcami, dostawcami (itp.)

4. Posiadam lokal usługowy z opcją rezerwacji wizyt przez klientów

plan mobilny
18netto/mies

Aplikacje Office 2016 na PC/MAC
Aplikacje Office 2016 na urządzenia
Aplikacje Office Online (w przeglądarce internetowej)
tick
Przechowywanie i udostępnianie plików
tick
Poczta e-mail, kalendarz i kontakty klasy biznes (synchornizacja wiadomości, skrzynka o pojemności 50GB)
tick
Spotkania on-line dzięki Skype dla firm
tick
Firmowa sieć społecznościowa
tick
Narzędzia do zarządzania pracą zespołu
tick
Profesjonalne narzędzia do opracowywania cyfrowych opowieści
tick
Kupując w T-Mobile zyskujesz! Internet mobilny 1GB Profesjonalne wsparcie techniczne przy konfiguracji Office 365 i migracji danych W CENIE
tick
plan w biurze
35netto/mies

Aplikacje Office 2016 na PC/MAC
tick
Aplikacje Office 2016 na urządzenia
tick
Aplikacje Office Online (w przeglądarce internetowej)
tick
Przechowywanie i udostępnianie plików
tick
Poczta e-mail, kalendarz i kontakty klasy biznes (synchornizacja wiadomości, skrzynka o pojemności 50GB)
Spotkania on-line dzięki Skype dla firm
Firmowa sieć społecznościowa
Narzędzia do zarządzania pracą zespołu
Profesjonalne narzędzia do opracowywania cyfrowych opowieści
tick
Kupując w T-Mobile zyskujesz! Internet mobilny 1GB Profesjonalne wsparcie techniczne przy konfiguracji Office 365 i migracji danych W CENIE
tick
plan mix
45netto/mies

Aplikacje Office 2016 na PC/MAC
tick
Aplikacje Office 2016 na urządzenia
tick
Aplikacje Office Online (w przeglądarce internetowej)
tick
Przechowywanie i udostępnianie plików
tick
Poczta e-mail, kalendarz i kontakty klasy biznes (synchornizacja wiadomości, skrzynka o pojemności 50GB)
tick
Spotkania on-line dzięki Skype dla firm
tick
Firmowa sieć społecznościowa
tick
Narzędzia do zarządzania pracą zespołu
tick
Profesjonalne narzędzia do opracowywania cyfrowych opowieści
tick
Kupując w T-Mobile zyskujesz! Internet mobilny 1GB Profesjonalne wsparcie techniczne przy konfiguracji Office 365 i migracji danych W CENIE
tick

1. Urządzenia na których pracuję to:

2. Często pracuję zdalnie:

3. W ramach swojej pracy jestem w stałym kontakcie z innymi osobami:
klientami, współpracownikami, podwykonawcami, dostawcami (itp.)

4. Posiadam lokal usługowy z opcją rezerwacji wizyt przez klientów

triangle triangle triangle

OPIS WYBRANEGO PAKIETU

Pakiet mobilny to dostęp do aplikacji Office w wersji online, przez www. Swoboda korzystania niezależnie od miejsca i urządzenia, na którym pracujesz. Docenisz wygodę jaką daje poczta o pojemności 50GB i wysyłania załączników do 150MB. Efektywniej wykorzystasz czas dzięki możliwości realizacji spotkań online z Twoimi Klientami.

Wersja biurowa wydaje się być najbardziej optymalna dla Twoich potrzeb. Dzięki niej możesz korzystać z aplikacji Office zainstalowanych nawet na 5 komputerach, jak i mobilnie. Korzystasz zawsze i wszędzie z potrzebnych Ci dokumentów, które teraz możesz bezpiecznie przechowywać na pojemnym bo aż 1TB wirtualnym dysku. Dzięki temu w przypadku awarii sprzętu nie stracisz swoich plików.

Wybraliśmy dla Ciebie najbogatszy pakiet, ponieważ pozwoli Ci pracować zawsze i wszędzie, na dowolnym urządzeniu. Korzystasz z aplikacji Office zarówno z wersji online jak z instalowanych na komputerze. Do Twojej dyspozycji pozostaje poczta o pojemności 50GB z możliwością wysyłania załączników do 150MB. Ważne dane przechowuj bezpiecznie i łatwo udostępniaj dzięki pojemnemu dyskowi 1TB.

Dzięki rozwiązaniom w chmurze przechowujesz bezpiecznie wszystkie swoje pliki i równocześnie masz do nich dostęp z każdego urządzenia. Niezależnie od tego czy obecnie pracujesz na laptopie czy smartfonie Twoje pliki są zawsze aktualne dzięki synchronizacji dokumentu pomiędzy urządzeniami.

Pracę grupową i projektową znacznie ułatwią Ci aplikacje dzięki którym będziesz mógł:

  • organizować spotkania online

  • zarządzać złożonymi projektami

  • łatwo współdzielić pliki i informacje

  • pracować wspólnie na plikach

W ramach pakietu Office znajdziesz aplikację Bookings, dzięki której Twoi klienci będą mogli w wygodny sposób sprawdzać dostępne terminy, ceny usług oraz rezerwować wizyty. Dzięki temu nie będziesz tracił czasu na odbieranie telefonów i zarządzanie kalendarzem wizyt.

Wypełnij formularz, oddzwonimy!

Wypełnij wymagane pola

Pole jest wymagane