axel springer

KOMPLEKSOWA PLATFORMA GŁOSOWA
USPRAWNIAJĄCA TELESPRZEDAŻ
I OBSŁUGĘ KLIENTA

REFERENCJE

Naszym Klientom oferujemy m.in. profesjonalne zespoły call center, więc podstawą biznesu jest komunikacja telefoniczna. Poszukiwaliśmy zaufanego i niezawodnego partnera, który zapewni nam połączenie rozwiązań stacjonarnych oraz mobilnych w ramach jednej usługi. T-Mobile był w stanie podjąć się tego wyzwania i dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu skuteczność pracy naszych konsultantów call center wzrosła o 30%, przez co stale rozwijamy biznes.

Mateusz Karpik
Prezes Zarządu Snapcall

OUTSOURCING
PROCESÓW SPRZEDAŻOWYCH

Snapcall to firma zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsourcing). Model działalności bezpośredniej Snapcall opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji.

W firmie pracuje ponad 120 konsultantów telefonicznych, obsługujących zarówno mniejsze, jak i większe przedsiębiorstwa. Snapcall prowadzi działalność w Lublinie oraz Białymstoku.

programy dla klientów

PODJĘTE
WYZWANIE

  • Poszukiwanie odpowiedniego rozwiązania, umożliwiającego niezawodną pracę zespołów call center, na których opiera się działalność firmy.
  • Zapewnienie dużej wydanej platformy głosowej, pozwalającej na wykonywanie wielu połączeń jednocześnie.
  • Połączenie rozwiązań stacjonarnych z mobilnymi tak, aby poprawić skuteczność pracy konsultantów, co miało pozwolić także na łatwiejszą identyfikację oraz prezentację konsultantów call center numerem komórkowym na zewnątrz firmy.
  • Możliwość samodzielnego wprowadzania zmian w konfiguracji usługi, np. przez wgrywanie nowych zapowiedzi głosowych czy przypisanie dedykowanego numeru stacjonarnego lub mobilnego dla poszczególnej kampanii.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności usługi. Działalność firmy oparta jest na połączeniach telefonicznych, więc każda usterka czy problem techniczny to realne straty finansowe dla przedsiębiorstwa.
  • Możliwość sprawnego i szybkiego tworzenia raportów na temat pracy konsultantów.

DLACZEGO
NASZE ROZWIĄZANIE?

T-Mobile zaproponował rozwiązanie dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta – profesjonalną platformę głosową. W jej ramach Snapcall ma możliwość wykonywania wielu połączeń jednocześnie, łącząc usługi stacjonarne z mobilnymi. Dzięki temu konsultanci firmy są w stanie wykonywać połączenia z różnych numerów telefonów, także komórkowych, co znacząco wpłynęło na rozwój biznesu. Wprowadzone rozwiązanie podniosło skuteczność pracy konsultantów calll center o 35% – przy połączeniach wychodzących, o 25% – przy połączeniach przychodzących, o 25% więcej osób oddzwania do pracowników przedsiębiorstwa. Dodatkowym rozwiązaniem, które zaproponował operator, jest możliwość wysyłania SMS-ów przez konsultantów call center podczas rozmowy z Klientem w czasie rzeczywistym.

strzałka w prawo strzałka w prawo

T-Mobile zagwarantował firmie także możliwość samodzielnego tworzenia systemów IVR dla poszczególnych grup pracowników. Jest to dla Snapcall bardzo istotne, ponieważ świadczy usługi call center dla wielu Klientów. Każda hunting grupa (np. pracownicy danego działu) ma indywidualny, dedykowany system IVR, co pozwala na obsługę dużej liczby połączeń telefonicznych w tym samym czasie. Ponadto firma ma możliwość wprowadzania zmian w konfiguracji usługi. Oznacza to, że administrator może samodzielnie wgrać nową zapowiedź głosową czy przypisać dedykowany numer dla poszczególnej hunting grupy. Dzięki temu firma może realizować działania oraz kampanie dla wielu różnych Klientów.

strzałka w prawo strzałka w prawo

Aby przyspieszyć administrację usługami telefonii oraz sprawność raportowania, operator udostępnił przedsiębiorstwu portal internetowy eSerwis, umożliwiający samodzielne, wygodne generowanie analiz. W obrębie platformy on-line firma może łatwo sprawdzać statystyki ruchu, liczbę odrzuconych połączeń, zajętości pracowników czy tworzyć raporty w czasie rzeczywistym. Wszystkie statystyki oraz analizy prezentowane są w czytelnej formie.

  • ZALETY
    I KORZYŚCI

    Ułatwienie i automatyzacja pracy call center

    dzięki zastosowaniu nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej.

  • ZALETY
    I KORZYŚCI

    Zapewnienie rozwiązań

    stacjonarnych oraz mobilnych w ramach jednej usługi.

  • ZALETY
    I KORZYŚCI

    Możliwość prezentacji konsultantów

    numerem komórkowym na zewnątrz firmy, dzięki czemu skuteczność pracowników firmy wzrosła o 30%.