
scania
REFERENCJE
„Z GTS* współpracujemy od ponad siedmiu lat. Firma ta zapewnia kompleksowy wachlarz usług, które idealnie spełniają wymagania Regionu Europy Centralnej spółki Scania. Oddziały spółki w Czechach, na Słowacji i Węgrzech w stu procentach polegają na infrastrukturze GTS* w zakresie wsparcia naszej działalności biznesowej. Profesjonalizm, z jakim sieć świadczy dla nas usługi, pozwala nam spokojnie koncentrować się na innych obszarach naszej działalności. Chociaż nasza współpraca ma raczej techniczny charakter, indywidualne podejście do Klienta, którym wyróżnia się personel GTS*, ma dla nas ogromne znaczenie. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca będzie trwała przez wiele lat”.
Referencje od Klientów
Scania jest spółką o międzynarodowym zasięgu, mającą oddziały sprzedaży i obsługi Klienta w ponad 100 krajach. Zajmuje się nie tylko sprzedażą, lecz także usługami finansowymi, które oferuje na wielu rynkach.
W zakładach produkcyjnych spółki, rozmieszczonych w Europie i Ameryce Łacińskiej, zatrudnionych jest około 37 000 pracowników. Główna siedziba spółki znajduje się w Södertälje w Szwecji. Tam też mieszczą się działy badań i rozwoju. Lokalne działy zamówień w Polsce, Czechach, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Rosji wspomagają pracę głównego działu zamówień spółki Scania w Södertälje.
Czechy, Słowacja i Węgry, gdzie znajdują się oddziały spółki, tworzą Region Europy Centralnej (REC). Centrala REC mieści się w Pradze. Sieć wysokiej jakości usług i sprzedaży Scania w Regionie Europy Centralnej składa się z ponad 30 ośrodków. Więcej informacji można znaleźć na stronie oddziału spółki w Czechach: www.scania.cz

PODJĘTE
WYZWANIE
Scania szukała regionalnego partnera świadczącego pełny zakres usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych do obsługi wszystkich punktów sprzedaży i punktów serwisowych spółki, działających w krajach Regionu Europy Centralnej (REC).
Spółka wymagała od dostawcy rozwiązania zapewniającego szybkie przesyłanie danych i dostęp do Internetu, przestrzeń kolokacyjną centrum danych, usługi zarządzania bezpieczeństwem oraz prowadzonej zewnętrznie centrali telefonicznej PBX i obsługi głosowej.
Potencjalny dostawca musiał zapewnić kompleksową obsługę we wszystkich krajach, dzięki czemu Scania mogłaby się skoncentrować na swojej podstawowej działalności i generować oszczędności dzięki zarządzanej zewnętrznie infrastrukturze komunikacyjnej, prowadzonej przez jeden podmiot.
Do jej wymagań należało zapewnienie elastycznego portfolio usług, jednego punktu obsługi dla wszystkich krajów REC oraz centralizacji wydatków w porównaniu ze strategią danego kraju.
DLACZEGO
NASZE ROZWIĄZANIE?
W celu realizacji wymagań spółki Scania w zakresie przepustowości, nadmiarowości, jakości i redukcji kosztów zdecydowaliśmy się na rozwiązanie oparte na technologii IP. Technologia IP VPN oferuje podstawową infrastrukturę niezbędną do przesyłania danych, pozwalającą na szybkie wdrożenie i zapewniającą skalowalność. Zaproponowaliśmy rozwiązanie sieciowe IP/MPLS, które pozwalało na przesyłanie dowolnych danych pomiędzy ponad 30 oddziałami w Czechach, na Słowacji i Węgrzech z szybkością od 2 do 10 Mb/s na każdy oddział. Nowoczesna platforma MPLS firmy Cisco oferuje pięć klas usług (CoS) związanych z działaniem aplikacji i dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.


Usługi dostępu do lokalizacji użytkowników końcowych zazwyczaj są świadczone za pomocą rozwiązań miedzianych lub radiowych typu „ostatnia mila” za pośrednictwem zabezpieczonej sieci xDSL lub 3G. Lokalizacje użytkowników końcowych są wyposażone w urządzenia CPE (urządzenia telekomunikacyjne operatora instalowane u abonenta), zarządzane i proaktywnie monitorowane przez nas, które zapewniają pełną widoczność sieci danych i kompleksową kontrolę nad statystyką wydajności.


Poza podstawowymi usługami przesyłania danych zapewniamy również dostęp premium do Internetu w 15 lokalizacjach w Czechach, na Słowacji i Węgrzech, rozwiązania głosowe, włączając w to zarządzanie usługami PBX w Czechach oraz kompleksowo zarządzane rozwiązania zabezpieczeń w oparciu o Fortigate z naszego centrum danych w Czechach. Świadczenie wszystkich powyższych usług jest objęte gwarancjami rygorystycznych mów w sprawie poziomu usług (SLA), na mocy których zobowiązani jesteśmy do zapewnienia kluczowych parametrów operacyjnych i wydajnościowych oraz podlegamy odpowiedzialności finansowej z tytułu niezgodności.
-
ZALETY
I KORZYŚCIObniżenie kosztów
dzięki inteligentnej, zoptymalizowanej
konfiguracji sieci. -
ZALETY
I KORZYŚCIZoptymalizowane usługi
wspierające rygorystyczne wymagania biznesowe w zakresie ciągłości biznesowej.
-
ZALETY
I KORZYŚCIJeden kompetentny i reagujący
na potrzeby partner biznesowy.

