7 korzyści, jakie Twoja firma osiągnie przy wykorzystaniu technologii
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane

Zgoda jest wymagana
Zgoda jest wymagana
Zgoda jest wymagana
Zgoda jest wymagana
Czas czytania artykułu: 2 - 4 min.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

7 korzyści, jakie Twoja firma osiągnie przy wykorzystaniu technologii

Stały kontakt z klientem, niższe koszty, szybszy rozwój i lepsze efekty - to główne korzyści płynące z wykorzystania technologii.

7 korzyści, jakie Twoja firma osiągnie przy wykorzystaniu technologii

Jak w praktyce pomagają Ci nowoczesne technologie?


1. Praca jest łatwiejsza i przynosi więcej efektów

To bez wątpienia główne zadanie nowoczesnych technologii - wspierać rozwój Twojej firmy.

  • Chcesz pracować szybciej?
    Stabilne i szybkie internetowe łącze bez limitu jest dziś niezbędne do prowadzenia biznesu. Umożliwia korzystanie z wielu udogodnień, które pomagają Tobie i Twoim pracownikom w codziennych obowiązkach. Mogą szybko znajdować informacje, komunikować się między sobą, korzystać z wielu programów np. do przechowywania plików lub robić przez internet zakupy na firmowe potrzeby.
  • Chcesz pracować wydajniej?
    Internet w laptopie, tablecie czy smartfonie umożliwi pracownikom wykonywanie zadań w dowolnym miejscu - w biurze, w domu, czy na wolnym powietrzu. Mogą pracować efektywnie w każdym miejscu, dzięki stałemu dostępowi do poczty służbowej, firmowych aplikacji i plików.
  • Chcesz pracować wygodniej?
    Korzystanie z rozwiązań dostępnych w chmurze to nowy, wygodny dla Ciebie sposób korzystania z rozwiązań IT. Nie musisz zatrudniać informatyka, ani kupować dodatkowych komputerów lub dysków, żeby korzystać z profesjonalnych usług informatycznych.

Możesz także skorzystać z programu do obsługi faktur dostępnego w chmurze. Wychodzi taniej, a dodatkowo program jest zawsze zgodny z najnowszymi przepisami księgowymi. Aktualizacje dokonują się automatycznie – nie musisz o nich pamiętać. O to dba jego dostawca.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych
rozwiązaniach? Skontaktuj się z doradcą
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane


2. Lepsza komunikacja z klientem

Od responsywnej odpowiedzi i tego, czy udostępniasz możliwość kontaktu przez wygodne kanały komunikacji zależy wizerunek Twojej firmy. Zestaw niezbędnych dziś rozwiązań, które pomogą twojej firmie w kontakcie z klientami, obejmuje:

  • Witrynę internetową lub sklep internetowy
    Klienci coraz częściej szukają informacji w internecie. Pozwól im się znaleźć! Wypozycjonuj stronę w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych. Dopasuj technologię do założonych przez Ciebie celów biznesowych. Pamiętaj, iż stronę lub sklep można uruchomić w chmurze i oprzeć swoje IT na zasobach dostawcy. Jest to rozwiązanie szybsze i wygodniejsze, często też tańsze. Nie będziesz musiał zatrudniać specjalistów, ani ponosić kosztów inwestycji.
  • Pocztę elektroniczną
    To poczta elektroniczna coraz częściej jest podstawowym narzędziem komunikacyjnym w firmach. Podobnie jak strona lub e-sklep, pocztę elektroniczną możesz wykupić od dostawcy, który zadba o jej prawidłowe działanie i bezpieczeństwo. Jako właściciel firmy masz jeden obowiązek mniej.
  • Kontakt telefoniczny do firmy
    Rozmowa telefoniczna to wciąż szybki i prosty sposób na wymianę informacji. Zadbaj o swoją dostępność dla klientów – oferta usług telefonicznych jest dziś naprawdę szeroka. Możesz łatwo dobrać abonament do potrzeb firmy, a telefon komórkowy i stacjonarny można wykupić od tego samego operatora. Co więcej, możesz skorzystać np. z wirtualnej centralki telefonicznej, która pozwala zarządzać połączeniami, nagrywać je, odsłuchiwać, wysyłać SMS-y i wiele innych. Pracownicy mają do dyspozycji historię kontaktów, co pomoże im w poprawie jakości obsługi klienta.



Dlaczego pracownicy cenią rozwiązania mobilne? Sprawdź!

Dlaczego pracownicy cenią rozwiązania mobilne?


3. Kontrola kosztów

Widać wyraźnie, że największe korzyści dla Twojej firmy płyną z wykorzystania chmury. Przynosi oszczędności, jeżeli zastąpi kupno serwerów i programów. Zamiast ponosić koszty utrzymania i licencji płacisz dostawcy wyłącznie za wykorzystanie – zawsze tyle, ile tego naprawdę potrzebujesz. To pozwala kontrolować wydatki na nowoczesne technologie, dzięki stałej, jasno sprecyzowanej opłacie miesięcznej. Zdecydowanym ułatwieniem jest umieszczenie wszystkich usług na jednej fakturze od jednego dostawcy.

Pamiętaj

Łatwość i wygoda użycia technologii zdecydowanie pomaga sprostać wyzwaniom, które na co dzień towarzyszą właścicielom małych firm oraz ich pracownikom i współpracownikom.

Data publikacji: 2016-01-27
Czas czytania artykułu: 2 - 4 min.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Potrzebujesz uzupełniającego rozwiązania?