Unified Communications
Telefonia i komunikacja

Unified Communications

Chcesz usprawnić komunikację w firmie? Twoi pracownicy muszą mieć narzędzie pozwalające im uczestniczyć w procesach biznesowych z każdego miejsca i w każdej chwili? Chcesz zachować ciągłość pracy?

 

Unified Communications jest szybkim i wydajnym systemem umożliwiającym współpracę  – komunikację, wymianę plików i współdzielenie zasobów.

Zamiast z wielu rozproszonych kanałów, korzystasz z jednego zintegrowanego rozwiązania, gdzie tylko chcesz i kiedy chcesz.

 

ZASTOSOWANIE

Unified Communications pozwoli zintegrować wiele rozproszonych kanałów komunikacyjnych w jeden system. W ramach kompletnej platformy otrzymujesz: usługi głosowe, video w standardzie HD, czat, komunikator i inne funkcjonalności przenoszące pracę stacjonarną w wymiar nieograniczonej mobilności. W ten sposób zwiększasz produktywność pracowników, a tym samym efektywność działania całej Firmy. Zachowujesz ciągłość komunikacji – poprawisz współpracę na każdym szczeblu organizacji oraz usprawnisz procesy biznesowe.

 

CO WYRÓŻNIA NASZĄ USŁUGĘ?

Otrzymujesz nie tylko platformę komunikacyjną ale również szybkie i kompleksowe wdrożenie rozwiązania – pokażemy Twoim pracownikom jak korzystać z Unified Communications i przekonamy ich do zalet nowego systemu.
Do Twojej usługi oferujemy łącze, dostosowane do potrzeb platformy, które pozwoli Ci optymalnie wykorzystać jej potencjał. Usługa Unified Communications dostępna jest w chmurze. Nie musisz ponosić kosztów związanych z zakupem sprzętu – na Twoje życzenie wykorzystamy i zoptymalizujemy istniejącą infrastrukturę. Przed podjęciem decyzji możesz przetestować usługę, a potem korzystać z niej bez ograniczeń (nie limitujemy liczby pracowników, którzy mogą używać Unified Communications).

 

OBEJRZYJ FILM O USŁUDZE UNIFIED COMMUNICATIONS

 

 

 

    • Nie tracisz cennych minut na przełączanie się między urządzeniami i konfigurowanie połączeń – w skali firmy to oszczędność wielu godzin.
    • System umożliwia gromadzenie wiedzy w organizacji (np. nagrywanie szkoleń i spotkań), co zapewnia ciągłość i usprawnienie przepływu informacji.
    • Każdy pracownik Twojej firmy uczestniczy w procesach biznesowych o każdej porze i z dowolnego miejsca, zachowując pełen komfort.
  • Jesteś cały czas „na bieżąco”, podróże służbowe nie są już przeszkodą, nie wyłączają Cię z komunikacji (usługa pozwala na korzystanie z aplikacji firmowych także na  prywatnych urządzeniach mobilnych: laptopie, smartfonie, tablecie czy telefonie IP.
  • Usługę możesz wykorzystać także do komunikacji zewnętrznej i automatyzacji obsługi klienta.
    • Rozwiązanie dostępne na wszystkie systemy, możliwość wykorzystania istniejącego sprzętu i infrastruktury technicznej (łącza, centrale, serwery) oraz włączenia obecnych numerów stacjonarnych do usługi.
    • Dzięki osadzeniu usługi w Centrum Danych T-Mobile cała komunikacja jest szyfrowana i bezpieczna (brak zagrożeń związanych z korzystaniem z produktów dostępnych publicznie).
    • Odciążenie działu IT – to my wykonamy pracę związaną z wdrożeniem usługi – od poznania Twoich potrzeb po postawienie telefonów na biurku.
  • Automatyczne dostosowywanie się rozwiązania do parametrów kanału komunikacji (algorytmy adaptacyjne).
    Możliwość przetestowania Unified Communications przed podjęciem decyzji o wdrożeniu usługi.
  • Dostęp do panelu administracyjnego umożliwiającego zarządzanie uprawnieniami i dodawanie pracowników.